info@articlefarsi.ir پشتیبانی 10 صبح تا 2 شب ادرس

مقاله فارسی شرکت هوایی lansing

مقاله فارسی شرکت هوایی lansing

شرکت هوایی lansing
دسامبر 1999
این طرح تجاری برای کاربردهایr /business plan pro در دسترس قرار گرفته است.
نرم افزار توسط palo alto انتشار یافته است. نمونه های ما از شرکتهای موجود ویا تازه تاسیس اقتباس شده است تا تحقیقی در مورد تخمین بازار یا در دسترس بودن داراییها صورت گیرد .نام ومحل وتعداد انها عوض شده تا اطلاعات محرمانه و سری باقی بماند.
به استفاده از این طرح خوش امدید تا شرکت شخصی خود را از این نقطه شروع تشکیل دهید.اما هر گونه کپی برداری ،انتشار، توزیع از طرح موجود غیر مجاز می باشد.
هر گونه استفاده دانشگاهی یا چاپ مجدد و دیگر استفاده ها از این طرح نمونه باید به نرم افزار Palo alto مرجع داده شود.
حتی کپی برای نرم افزار palo alto محدود است .2002-1999م
موافقت نامه محرمانه
خواننده این متن گواهی می کند اطلاعات ارائه شده توسط ……..
دراین طرح تجاری محرمانه میباشد . بنابراین ، خواننده موافقت میکند که بدون اجازه نامه کتبی از ……….این متن را به پیوست نیاورد.
توسط خواننده گواهی میشود که اطلاعات رائه شده در این طرح به صورت محرمانه باقی خواهد ماند . این اطلاعات میتواند موجب خسارت زدن به ………….کردد.
درصورت درخواست ، این مدرک به سرعت به………………….بازکردانده خواهد شد .
امضاء
…………………
نام
……………………
تاریخ
………………….
این یک طرح تجاری است .
جدول محتویات
1- خلاصه اجرایی
1-1هدف
2-1ماموریت
3-1نکات موفقیت
2 – خلاصه شرکت
1-2صاحبان شرکت
2-2خلا صه تاسیس
3-2محل وتجهیزات شرکت
3- خدمات
1-3توضیع خدمات
2-3مقایسه رقابتی
3-3سابقه فروش
4-3تکنولوزی
5-3خدما ت آینده
4- خلا صه آنا لیزدادوستد(بازار)
1-4اجزاءبازار
2-4استراتژی اجزاءبازارهدف
1-2-4خواسته های بازار
2-2-4گرایش بازار
3-2-4رشد بازار
3-4آنالیز تجارت خدمات
1-3-4شرکای تجاری
2-3-4 الکو های فروش ورقابت
3-3-4رقبای اصلی
5- خلا صه مدیریت
1-5ساختار سازمانی
2-5گروه مدیریتی
6- طرح اقتصادی
1-6فرضیات مهمم
3-6آنالیز تجارت بدون زیان
4-6طرح سودوزیان
5-6طرح روند نقدینگی
6-6طرح برگه توازن
7-6نرخهای تجارت
8-6طرح بلند مدت
1- خلاصه اجرای
مقدمه
موسسه هواییlansi ngیک شرگت خصوص است که به دانش آموزان سرویس اراﺋه می دهد این موسسه هواﭙیما باپشتیبانی جهت گرایه ویا پرواز آزمایشی را اراﺌه می کند . همچنین دستورالعملهای ابتدایی وپیشرفته پرواز توسط مربیان پروازوهمکاری باخطوط هواییرا نیزاراﺌه می کند . موسسه هواییlansing مشاوره هوایی تخصصی برای تقاصاهای شخصی یا خطوط هوا یی را نیز اراﺌه می دهد
موسسه
این موسسه بصورت قانونی در منطقه lansing ایا لت میشیگان به عنوان miching limited liability compary(شرکت با ﻤﺴﺌﻮ لیت محدود ) تاسس گریده است . کارکنان وسرمایه گذاران به تمامی خواسته های هواپیما یی وتصمیمات شرکت پاسخگومی باشد .
خدمات
موسسه هوایی lasing در سه بخش اولیه سرویس اراﺌه می کند . کرایه هواپیما ، مر بیگری پرواز و مشاوره هوایی . درارتباط با انجام این خدمات و lasing به روزرسانی خود را بر اساس
Cessna 172 skyhawk انجام میدهد .
تفاوت های قابل رقابت ما شا مل پشتیبانی حرفهای هواپیما، بیمه های کرایه وآموزش ، و برنامه های خدماتی 24 ساعته می باشد که انعطاف پذیری زمان پرواز هواپیما را ایجاد می کند .
در آیند موسسه هوایی lasing در نظر دارد که موقعیت کرایه دادن هواپیما را توسط هواپیماهای پیچیده ، با قابلیت بالا ، موتور ساده و چند جزئی برای آموزش وکرایه تجاری وخط هوایی ، تقویت نمایید . ما همچنین در نظر داریم تا برنامه خودرا توسط استفاداز اینتر نت و وب سایت تجاری آنلاین بصورت لحظه به لحظه ارائه کنیم.
بازار
کمبود خطوط هوایی پایلوت، تقاضای فوق العاده ای جهت آموزش ایجاد کرده است . کمپانی قبلی کرایه هواپیما به تقاضای دانش آموزان جهت هواپیماهای اضافی پاسخ داده است .
Mackinac-great lakes airline system بزکترین کارمند
Lasing میباشد با 19000 کارمند می باشد وما احساس می کنیم این کارمندان از شغل عالی m-glas آگاه می باشند .
ما آرزو داریم که این آگاهی به شوق برای پرواز منجر شود .
علاوه بر آن ، برخی از تجهیزات برای حمل و نقل خانوادها به نقاط تفریحی است .
دانش آموزان زیا دی وجود داردکه حال حاضر در فرودگاه پایتخت د رپرواز می باشند که ﻤﺘﺄ سفانه کیفیت پایین آموزش یا هواپیما های بدون پشتیبانی کرایه وجوددارد.
پرواز توسط مربیان ما دلپذیر بودن رقابتی وتجارت مارا تائید می کند .موئسسه هوایی lansing به صورت اولیه بر روی علاقه دانش آموزان به اخذ گواهی نامه های پرواز شخصی تمرکز نموده است.این دانش آموزان با موئسسه lansing
از طریق شفاهی از مربیان ، دانش آموزان ویا دیگر تماسهای با
m-glas آشنا شده اند . ما سعی در ادامه آموزش این دانش آموزان توسط تکمیل کردن خلبانی خصوصی آنها داریم .
5-6 جریان نقدینکی طراحی شده
طراحی جریان نقدینکی زیر زیر نشان میدهد که این میزان از ماههای اول حین دوره جمع آوری دانش آموزازاشباع کرایه شرکت پیش بینی شده است .
جریان نقدینکی برای موفقیت ما بسیار حیاتی است .جهت پرداخت وام و بیمه هواپیما وهزینه سوخت وآشیانه هواپیما .
6-6 طرح برکه توازون
برگه توازون در جدول زیر نشان می دهد که برخی اطلاعات خیلی مهم راجع به اهداف اقتصادی کوتاه مدت وبلند مدت ماست
7-6 نرخهای تجارت
ما انتظاردارم نرخ ثابت از سود دهی در سال اول را ببینیم هنکامی که ما مشتری خود راایجاد میکنیم . ما انتظار داریم این نرخ در سال دوم وسالهای بعدی افزایش . جدول زیر نرخ طراحی شده برای موئسسه هوایی lansing را نشان میدهد .
پرو فایل این صنعت از استاندارد شماره 8299 خدمات آموزشی بدست می آید .
8-6طرح بلند مدت
طرح بلند مابراساس آینده کوتاه مدت می باشد . اکر هواپیما قادر به تهیه هزینه هایش باشد آنکاه آینده موئسسه هوایی lansing و اهداف بلند مدت ما می تواند با موفقیت اجرا شود.
طرح بلند مدت ما شامل اجزاء زیر می باشد .
. پرداخت کل وام هواپیما در سه سال اول
. بدست آوردن و تهیه هواپیما باموتور دو قلو جهت آموزش ومسافرت
. جلوکیری از تصادفات ،حادثه و دادخواهی (شکایت )در کل طول عمر ما
. ایجاد کار آموزان حاضر وآینده وکرایه کنندکان با هواپیما فوق العاده برای تمام نیازهای پرواز آنها
توجهات اقتصادی
هزینه ابتدای تأ سیس مؤسسه تقریباً 6850 دلار می باشد . که شامل آشیانه ريانه ، پرداخت هواپیمائی ،تجهیزات اداری و خرج های مختلف تأ سیس می باشد . سود ماهانه مورد انتظار ما بر
اساس 40 ساعت پرواز 2600 دلار می باشد . بر اساس این ساعات ، شرکت انتظار تقریبأ 13000 دلار سود از فروش 48000 دلاری در سال سوم رادارد .
1-1 اهداف
1- تشکیل یک مؤسسه با مسئو لیت محدود برای حفاظت مسئو لیت دارا یی های شخصی و شر کتی .
2- دریافت گواهی Cessna 172 skyhawk برای اجاره و مربیگری پرواز .
3- راه اندازی هواپیما برای حداقل 50 ساعت پرواز د رماه .
4- عوایدی حاصل از هواپیما جهت غلبه بر هزینه های آشیانه ،بیمه ، سوخت ، تعمیر ونگهداری و وام که درآمد یا سود خالص را نتیجه می دهد .
2-1 مأموریت
مؤسسه هوایی lansing خدمات مناسب و حرفه ای برای کرایه و آموزش پرواز ارائه می دهد . ما یک موقعیت امن و مؤثر جهت آموزش دانش آموزان ایجاد کرده ایم که با قوانین ایالتی و فدرال سازکار است . مؤسسهlansing هواپیماهای بسیار مناسبی جهت آموزش کامل و موفق دانش آموزان ارائه می دهد .
3-1 نکاتی به سوی موفقیت
1- برنامه 24 ساعته هواپیما ، قابلیت برنامه ریزی بهتری را برای دانش آموزان و کرایه کنندکان فراهم آورده است .
2- استفاده از 2100 خلبان خطوط هوای mackinac –great lakes airlines system دوستان و خانواده آنها که امکان تبلیغات شفاهی و سود بیشتر را فراهم اورده است .
3- تعمیرات پیشگیرانه هواپیما ها جهت حذف خطرات
4- آموزش امن دانش آموزان واجازه پرواز انتخابی برای مشتریان تا ا زبکار گیری با دقت و امن آن مطمئن شوند .
0-2 خلاصه شرکت
شرکت هوایی lansing یک شرکت جدید است که کرایه هواپیما را به مشتاقان آن ، آموزش پرواز را فراهم آورده است . تمرکز ما برروی کرایه هواپیما می باشد و همچنین آموزش حرفه ای پرواز در ابتدا تجارت خود رابا خصوصیات هواپیما ها به شرح زیر آغاز خواهیم کرد .
. هواپیما های تمیز ، ایمن و خوش منظر
. تعمیر ونگهداری حرفه ای با مدارک تکنیکی هوایی
. به روز رسانی پیوسته هوایی
1-2 صاحبان شرکت
مؤسسه هوایی lansing (مسئولیت محدود ) بصورت قانونی ایجاد و شروع بکار نموده است . اپراتور ها و سرمایه گذاران اصلی به تمامی خواسته های هواپیمائی و تصمیمات شرکت پاسخگو می باشند.
2-2 خلاصه تأسس مؤسسه هوای lansing (با مسئولیت محدود ) تقریبأ 6850 دلار می باشد که شامل موارد زیر می باشد .
. پرداخت هزینه هواپیما
. پیش پرداخت آشیانه وکرایه ماه اول
. خرج های اداری
. هزینه وام هواپیما
. بیمه پرواز
. خرید رادیوADF
. پول نقد
. خرج های قانونی
3-2 مکان و تجهیزات شرکت
مؤسسه هوایی LANSING هواپیماها ی خود را در فرودگاه مرکز ایالت در LANSING ایالت میشیکان بکار می گیرد . هواپیما در فرودکاه ، در شمال بزرگراه I-96 و مسیر خروجی فرودگاه قراردارد . دانش آموزان ، کرایه کنندکان و مربیان دسترسی کامل به تجهیزات آشیانه ( محل نگه داری هواپیما ) رادارند . مرکز ثبت وبرنامه ریزی واداری در 15 مایلی شمال فرودگاه قرار دارد.
0-3 خدمات
مؤسسه LANSING هواپیماهای با تعمیر و نکه داری عالی را جهت کرایه دادن وآموزش به دانش آموزان ،
مربیان و خلبانان تهیه نمود ه است . علاوه بر آن ، ما مشاوره تخصصی و دقیق هوایی رانیز ارائه می دهیم .
1-3 توضیح خدمات
1. کرایه هواپیما : ما هواپیما های کرایهای با تعمیر و نکه داری ویژه به دانش آموزان ، مربیان و کرایه کنندگان شخصی ارائه می دهیم .
2. آموزش پرواز : ما دانش آموزان با سطح کیفی و حرفه ای مشخص همراه با مربیان توانا دربدست آوردن آ ن سطح مورد نیاز را داریم .
3- مشاوره هوایی : ما مشاوره شخصی در صنعت هوایی ارائه می دهیم که شامل خطوط هوایی ، همکاری و توصیه های نظامی می باشد . علاوه بر آن ، ما قصد کمک به مشتریان راداریم . تا در زمینه ها ی مورد نظر خود هدایت و راهنمایی شوند .
2-3 مقایسه رقابتی
تفاوتهای رقابتی عبارتنداز :
1. هواپیماهای ما به صورت حرفها ی در بالا ترین سطوح استاندارد و قمانین تعمیر و نگهداری می شوند. پرواز با قطعات معیوب ، شکسته یا برگشتی مجاز نمی باشد . دانش آموزان ، کرایه کنندکان و مربیان مجبور نیستند با هواپیماهائی که به صورت مناسب تعمیر و نگهداری نشده است پرواز کنند.
2. ما بیمه کرایه کنندکان و مربی را تهیه می کنیم .
3. برنامه 24 ساعته خدمات ما برای هواپیمای ما، یک حالت رقابتی را ایجاد می کند که دانش آموزان و مربیان در یک ساعت خاص شروع ودر ساعتی خاص بر نامه خود را خاتمه دهند.
3-3 سابقه فروش
مؤسسه تبلیغ هواپیماهای کرایه خود را در روزنامه اتحادیه خلبانان خطوط هوای به چاپ رسانده است . علاوه بر آن بروشور ها ی تبلیغاتی شامل معرفی هواپیماها و نرخ کرایه در M-GLAS (محل مخصوص هوایی lansing ) قرارداده شده است . دیگر تبلیغات
به صورت شفاهی توسط مربیان ، کرایه کنندکان و دانش آموزان می باشد .
4-3 تکنولوژی
مؤسسه هوایی lansing بر اساس Cessna 172 skyhawk به روز شده عمل می کند .
1. هواپیما حداقل 2 رادیو 720 کاناله برای اهداف ارتباطی و جهت یابی و قانونی می باشد .
2- هواپیما تجهیزات مورد نیاز ومدارک لازم جهت تجهیزات آموزشی و تجهیزات پرواز حقیقی رادارا می باشد .
3- هواپیما به صورت مداوم با تکنولوژی هوایی M-GLAS ارتقاء داده می شود.
5-3 خدمات آینده
در آینده ، مؤ سسه هوایی lansing در نظر دارد که مو قعیت کرایه دادن هواپیمارا توسط هواپیماهای پیچیده ، با قابلیت بالا ، موتور ساده و چند جزئی بر آن آ موزش و کرایه تجاری و خط هوایی، تقویت نماید . ماهمچنین در نظر داریم تا برنامه خود را توسط استفاده از اینترنت و وب سایت تجاری آنلاین به صورت لحظه به لحظه ارائه کنیم .
4- خلاصه آنالیز بازار
مؤسسه هوایی lansing به صورت اولیه برروی علاقه دانش آموزان به اخذ گواهینامه های پرواز شخصی تمرکز نموده است . این دانش آموزان بامؤسسه lansing از طریق شفافی از مربیان ، دانش آموزان ویا دیگر تماس های با M-GLAS آشنا شده اند . ماسعی در ادامه آموزش این دانش آموزان توسط اتمام مرحله خلبانی خصوصی آنها داریم .
ما احساس می کنیم که هواپیماهای تعمیر و نگهداری شده است با شرایطی عالی و مربیان پرواز مشتاق وبا شخصیت ما ، موجب تکرارشدن و برگشت دانش آموزان قبلی به مؤسسه جهت دیگر آموزش های هوایی می شود .
1-4 اجزاء بازار
1- دانش اموزان ناراضی:
ماامیدواریم که دانش آموزان و کرایه کنندکان ناراضی را بدست آوریم که از مربیان و هواپیمای فعلی خود ناراضی هستند پیش از اینکه خیلی عصبانی شوند وپرواز را ترک کنند .
2- کارمندان MGLAS :
گروه عظیمی از دانش آموزان (کار آموزان ) مااز کارمندان mackinac-great lakes airline می باشند که قصد شروع کار در مؤسساتهوایی دارند . خلبانان M-GLAS مکانیکهای M-GLAS با مدرک خلبانی و فرزندان آنها از اهداف بازارهای ما می باشند .
3- پرواز کنندکان کنجکاوه :
آن دسته از کارآموزان که همیشه می خواهند پرواز را فرا بگیرند . بخش دیگری از بازار است که ما قصد توسعه آن را داریم .
4- دیگر حالات گرایه / متفرقه :
منظره های پرواز ، تشخیص و نقشه برداری رنگی ، نقشه برداری املاک ، آموزش نظامی ومشاهده
ترافیک از دیگر اهداف ماست .
2-4 استراتژی اجراء بازار هدف :
ما برروی کابران علاقه مند یا مربیان با کیفیت و هواپیماهای به خوبی تعمیر و نگهداری شده تمرکزنموده ایم . هواپیما می بایست در طول یک ماه ساعت ها پرواز کند . بنابراین ماکاربران خود را مجبور می کنیم که با مربیان با کیفیت تماس بگیرند . برای هر خلبان که با مؤسسه هوایی lansing جهت گرفتن اطلاعات تماس بگیرد ،یک برکه هزینه پرواز خصوصی به همراه عضویت 6ماهه مجله آموزش پرواز AOPA ارسال می گردد.
1-2-4 خواسته های بازار
کار آموزان زیادی هستند که در فرودگاه مرکز ایالت مشغول هستند واز مربی ویا هواپیمای فعلی خود ناراضی هستند . این گروه مشتریان رقابتی ما هستند چراکه ما از استانداردهای Cesna 172 skyhawk جهت تعمیر و نگه داری هواپیما استفاده می نمائیم .
M-GLAS بزگترین مرکز در lansing است ؛ 19000 کارمند وما احساس می کنیم که این کارمندان از شرایط شغل عالی خلبانان در M-GLAS آگاه هستند . این آگاهی سبب توجه به پرواز می شود. علاوه برآن ،برخی از خلبانان M-GLAS و مکانیک های آن برای تفریح خانواده های خود را با هواپیما های کوچک به نقاط تفریحی می برند.
2-2-4 تمایل بازار
کمبود خط هوایی تقاضای بالای جهت آموزش پرواز را به همراه داشته است . شرگت قبلی کرایه دهنده هواپیما درlansing هواپیمای لازم جهت پاسخگویی به افزایش تقاضا راندارد . تعدادزیادی کارآموزو کرایه کننده وجود دارند که خواستار هواپیماهای با تعمیر و نگهداری حرفه ای وبه خوبی تجهیز شده می باشند .
3-2-4 رشد بازار
کرایه هواپیما در منطقه lansing به صورت میانگین 50 ساعت سود در ماه دارد . این نشان می دهد تعداد دانش اموزان جدید ، نرخ افزاینده کار آموزان زمان زیادی را برای دریافت مدرک خلبانی می باست صرف نمایند . مؤسسه هواییlugnut ، مدرسه هوایی که تعطیل شد. میانگین ماهانه 70 ساعت سود پرواز راداشت . در سال اول کار سود خالص بدست آورد .
3-4 آنالیز تجارت خدمات
مشاوره ما برای مردمی که علاقه به پرواز دارند ویا پرواز رابه عنوان شغل خود برگزیده اند بسیار ارزشمند می باشند . بسیاری از والدین مسیر درست را جهت معرفی فرزند انشان به صنعت هوایی راجویا می شوند . این شامل آموزش پرواز ، دانشگده پرواز ، واز همه مهمتر هزینه آن است . هدف ما پاسخ دادن به بهترین نحو می باشند که بر اساس تجربه ما صورت می گیرد .
1-3-4 شرکای تجاری
درحال حاضر دو مدرسه آموزش هوایی در این منطقه وجود دارد . این یک حالت رقابتی را ایجاد می کند . گرچه ما یک مدرسه پرواز معمولی نیستیم . مؤسسه lansing مربیان مستقلی دارد که دانش آموزان خودشان را دارند و تنها از lansing هواپیما کرایه می کنند . مربیان lugnut کار خود را با کرایه کرفتن هواپیما از lansing ادامه می دهند .
2-3-4 الگوهای فروش و رقابت
در آموزش پرواز ، شنیدن تعریف مؤ سسه ازدیگران دلیل مهمی برای کار آموزان است . جهت انتخاب یک مؤ سسه از بین چند مؤسسه . برخی کار آموزان پس از ملاقات مربیان وبیان آرزویشان جهت پرواز ، پرواز را شروع می کنند . در خلال این بحث ، دانش آموزان در یک جلسه معرفی پرواز شرکت می کنند و تصمیم می گیرند که آیا این تجربه برایشان لذت بخش است ویا اینکه قادر به انجام آن هستند یا خیر .
گهگاه دانش آموز با مربی خود مشکل دارد ومی خواهد مربی جدیدی انتخاب کند . مابا توجه به مربیان با شخصیت ، کارآ زموده و مشتاق خود این دانش آموزان را جذب خواهیم کرد .
اعتبار ما در تعمیر ونگهداری و خوش ظاهربودن هواپیما با قیمت مناسب ، آخرین فاکتور ما جهت کار می باشد .
3-3-4 رقبای اصلی
مؤسسه هوایی Spartan wings :
توانایی های وقدرت :
هواپیماهای کرایهای متفاوتی برای انتخاب مشتری دارند . وبازار خوبی در این زمینه دارد . بخاطر مدیریت آن توسط یک تیم خانم ،بسیار مورد توجه خانم ها می باشد .
ضعف ها :
مربیان پرواز آن تنها محدود به خطوط هوایی می باشد . کارآموزان پسر توجه خاص مؤسسه به کارآموزان دختر گلایه مند هستند . هواپیما ها به خوبی تعمیر و نگهداری نمی شوند و خلبانان تربیت شده توسط آنها خیلی قوی وقدرتمند نیستند .
مؤسسه هوایی Wolverine :
توانا یی ها:
آنها در رقابت با Spartan هستند که شرایط مناسب برای کارآموزان ناراضی Spartan فراهم می نماید . چندین هواپیما ی کرایه ای جهت انتخاب دارند و اتاق های تدریس بسیار مناسبی دارد .
ضعف ها:
ارتباط و تبلیغات ضعیفی دارند . اعتبار کم از نظر مربیان پرواز و نرخ بالای کرایه هواپیما ها.
5- خلاصه مدیریت
سازمان دهنده اولیه مؤسسه هوایی Lansing (Michael J. zorn ) می باشد . جهت فراهم آوردن موارد قانونی
یک مؤسسه با مسئو لیت محدود ، یک نفر دیگر عضو مؤسسه مورد نیاز است . در حال حاضر ، تنها 2 نفر در ساختار سازمان مورد نیاز می باشد .
Lansing فرد دیگری را استخدام نخواهد کرد . مربیان به صورت قراردادی با این مؤسسه همکاری دارند . مؤسسه سرمایه ای از وقت مربیان برای خود جمع آوری نمی کند . اما تنها از کرایه هواپیما های شرکت سرمایه اندوخته می کند .
2-5 تیم مدیریت
مؤسسه هوایی Lansing به صورت دپارتمانی نیست . مایکل زرن صاحب ، سازمان 10 CEO CFO و طراح این شرکت می باشد . تبلیغات و پیشینه بازار به همراه تجارت خلبان خط پرواز CEO جهت تصمیمات حرفهای و دقیق بکار گرفته می شود .
6- طرح اقتصادی
. ما می خواهیم وام هواپیما را از طریق وجوه کرایه دادن آن اقتصادی نماییم .
. ما می خواهیم هزینه بازبینی دوره ای هواپیما بر اساس پیشنهدات TBO ازطریق وجوه کرایه دادن آن به دست آورد.
. جهت جذب پول ،ما هواپیما را برای 10 ساعت 630$ کرایه می دهیم یعنی ساعتی 63$ در صورتی که کرایه ساعتی 65$ است . علاوه برآن ، مابه کارمندان M-GLAS همان ساعتی 63$ اجاره می دهیم .
1-6 فرضیات مهم
طرح اقتصادی به ساعات سود در هر ماه برای هواپیما بستگی دارد .
مهمترین فرضیات که برای موفقیت ما حیاتی است عبارتنداز :
. هواپیما به بازرسی احتیاج دارد که ممکن است یک یا دو روز طول بکشد .
. ما تصادفات یا اتفاقات اساسی نداریم که موجب خرابی کامل شود .
. ما فرض کرده ایم که تقاضای کار آموزان جهت دوره خلبانی ادامه داشته باشد و افزایش یابد .
جدول: فرضیات عمومی
2-6 پیش بینی فروش
جداول پیش بینی فروش میزان کرایه تخمین زد ه شده را نشان می دهد . هزینه ماهانه تفکیک شده در پیوست آمده است . هزینه کارکرد تخمین زده شده و دیگر هزینه ها در جدول سود وزیان لیست شده است .
جدول :یش بینی فروش
3-6 آنالیز تجارت بدون زیان
ریز کردن هزینه های تعمیر ماخانه مارا قادر ساخت تا میزان پول مورد نیاز جهت تعمیر ونگهداری هواپیما را در هر ماه محاسبه کنیم . هزینه های همشیگی ماهانه ما شامل موارد زیر است .
. کرایه آشیانه هواپیما
. بیمه هواپیما
. سرمایه بازدید دوره ای موتور
. پرداخت وام هواپیما
. هزینه تعمیر و نگهداری و بازرسی معمول
. هزینه سوخت ماهانه
جدول ونمودار زیر هزینه تجارت بدون زیان را خلاصه کرده است .
آنالیز تجارت بدون زیان
4-6 طرح سود زیان
با توجه به هزینه ثابت ماهانه کرایه آشیانه هواپیما ، بیمه کرایه کننده و مربی ، سرمایه بازرسی دوره ای موتور ، وام هواپیما ، تعمیر نگهداری و بازرسی طراحی شده ، و بنزین ما می توانیم با هواپیما ی خود تجارت کنیم وتعداد درست کار آموزان محاسبه کنیم تا هزینه های راحتی

فایل : 25 صفحه

فرمت : Word

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات زیر را حتما بخوانید ...

مقالات زیر را حتما ببینید ...