طرح توجيهي مصنوعات مفتولي شرکت صنعتی شیروان

طرح توجيهي مصنوعات مفتولي شرکت صنعتی شیروان

اين قسمت مربوط به اشخاص حقوقي (شركتها ) مي باشد و توسط اشخاص حقيقي تكميل نمي گردد
الف 3-4 اشخاص حقوقي
نام و نوع شركت
تاريخ و شماره محل ثبت
سرمايه پرداخت شده
موضوع شركت
تعداد ، نوع و مبلغ اسمي سهام شركت
اسامي دارندگان حق امضاء
نشاني مركز شركت و شماره تلفن (در صورت اجاره،مبلغ اجاره بها نيز ذكر گردد )
اسامي سهامداران يا شركاء مبلغ به هزار ريال
ب- توجيه فني طرح
صنايع مفتولي توليد كننده انواع مفتولها در سايزهاي مختلف مخصوصاً مفتولهاي mm‌5/2-‌mm‌5/1 (سيم هاي آماتوربندي و قالب بندي) و انواع مفتولهاي ديگر بصورت سرد و آنيل شده (حرارت داده شده) و پيش نياز انواع فعاليت هاي توليدي مانند صنايع پيچ و مهره، ميخ‌سازي و كابل سازي توري پرسي، سيم خاردار، توري حصاري و صنايع مختلف مي باشد.
در اين واحد در مرحله اول توليد انواع مفتولهاي mm 3 –mm‌5/1بصورت سرد و حرارت داده شده و توليد انواع توري پرسي در سايزهاي مختلف پيش بيني شده است.
روش ساخت بدين شكل مي باشد كه ابتدا مفتول در سايزهايmm 8 -mm 5/6 بوسيله دستگاه هاي كشش اوليه به مفتولهاي mm 4 تبديل مي گردند و سپس مفتول به ترتيب در دستگاه هاي كشش ثانويه از سايز mm 4 به سايزهاي mm‌5/1 نرم در كارهاي آماتوربندي mm‌5/2 در كارهاي قالب بندي ساختمان و mm‌3 در كارهاي بسته بندي عدل هاي كارخانجات پنبه و همچنين در توليد انواع توري پرسي و غيره تبديل مي گردد. مفتول هايي كه در صنايع ساختماني و بصورت سيم هاي آماتور بندي و قالب بندي و همچنين بنديل عدل‌هاي پنبه مورد استفاده قرار مي گيرد. بعد از تبديل شدن به سايز موردنظر در كوره آنيل پخت مي گردند تا مقداري از كربن آن گرفته و خاصيت نرم پيدا كنند و مفتولهاي صنعتي مانند مفتولهايي كه در توليد توري پرسي مورد استفاده قرار مي گيرد نياز به پخت و نرم شدن ندارند.
نحوه توليد توري پرسي بدين شكل مي باشد كه محصول توليدي بدون پخت دستگاه هاي كشش در سايزهاي مختلف بوسيله دستگاه نورد دسته زن اتوماتيك شكل داده و در اندازه هاي

فایل : 2 صفحه

فرمت : Word

35000 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط