ترجمه مقاله نسل کشی

ترجمه مقاله نسل کشی

جنایت نسل کشی با کشتن و مجروح ساختن صرب‌ها و دیگر گروه های غیرآلبانیایی در کوزوو و متوهیجا (صفحه 283-284)، واقعیت‌های مربوط به قیام بعد از استفاده بایگانی شد و نمی‌توان به آن رجوع کرد.

و در نتیجه بخشی از حکم به قضاوت دادگاه بر اساس ماده قانون  IX از کنوانسیون نژادستیزی اختصاص می‌یابد – تنها اساس قضاوت که بر ضدیت فرانسه تکیه می‌کند- که FRY آن را ادعا می‌کند.

” در مورد جنایت نسل‌کشی با استناد به اعمال مدعی‌علیه‌ها (بمباران (برای این موضوع فصل اول بخش 2 در فوق را ببینید)) و اعمال کشتن و مجروح ساختن صرب‌ها و دیگر جمعیت‌های غیرآلبانیایی در کوزوو ومتوهیجا در دهم ژوئن 1999 (برای این موضوع فصل اول بخش 3 در فوق را ببینید) مدرکی ارائه شده است. باز این رو، ادعاهای متقاضی که قضاوت دادگاه … تصدیق می‌شود. (پاراگراف 3،4،3 درصفحه 349، برای تأکید بیشتر)”

8- -تغییر در ماهیت نزاع نه تنها در این حقیقت که FRY در همه جا به این حقایق جدید تکیه می‌کند، دلالت می‌کند که با پذیرش آن، تنها اشخاص مستعد قادر به قضاوت دادگاه هستند. همچنین تغییر منعکس می‌شود در:

اصلاح آنچه که ممکن است “پارامترهای ارضی” از اختلاف نامیده شود، به دلیل کاربرد، صراحتا بر روی “استفاده از زور علیه جمهوری فدرال یوگسلاوی با در نظر گرفتن بخشی در بمب گذاری”  FRY استوار بود، (برای

27900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط