پاورپوینت نظریه های یادگیری در روانشناسی

پاورپوینت نظریه های یادگیری در روانشناسی

تعريف آموزش :

          آموزش از پيش تعيين شده است

          به منظور يادگيري بين دانش آموز و معلم صورت مي گيرد

          همراه با كنش متقابل است

          آموزش ابزاري براي يادگيري است

          آموزش بعد بيروني دارد در حاليكه يادگيري جنبه دروني دارد

          آموزش ممكن است به يادگيري نينجامد

حافظه چیست؟

          حافظه با يادگيري فرق دارد

          حافظه عبارتست از ثبت نسبتا پايداري كه زيربناي يادگيري است

          حافظه شامل پردازشهاي مختلفي است كه در زمان معيني ثبت مي شود

          از نظر رفتار گرايان حافظه همان يادگيري است

          از نظر روانشناسان شناختي ، حافظه با يادگيري فرق دارد چون متأثر از عوامل پردازشي است

تعریف رشد:

          رشد تغييراتي پيوسته و منظم است كه در نتيجه گذشت زمان بوجود مي آيد.

          رشد و يادگيري تأثير متقابل دارند

          رشد زمينه يادگيري را فراهم مي كند و يادگيري هم منجر به رشد بهتري مي شود

          يادگيري به تمرين وابسته است در حاليكه در رشد يا تأثير يادگيري وجود ندارد و يا تأثير آن كند است.

29900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط