پاورپوینت كليات بازاريابي بين‌المللي

پاورپوینت كليات بازاريابي بين‌المللي

 

فصل اول كليات بازاريابي بين‌المللي
فصل دوم محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي
فصل چهارم محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بين‌المللي
فصل پنجم تحقيقات بازاريابي بين‌المللي
فصل ششم استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي
فصل هفتم سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي
فصل هشتم کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي
فصل نهم تبليغات در بازاريابي بين المللي
فصل دهم قيمت گذاري در بازارهاي بين المللي

 

هدف كلي اين فصل،‌ آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بين‌المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو كمك مي‌كند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بين‌المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه‌كردن اطلاعات در مورد اينكه چه اتفاقي در بازار بين‌المللي مي‌افتد و با كمك آن‌ها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام مي‌رسد.

از شما انتظار مي‌رود پس از مطالعه اين فصل بتوانيد:

◄مفاهيم بازاريابي را تعريف كنيد

◄بازاريابي بين‌المللي را تعريف كنيد.

◄تفاوت بازاريابي بين‌المللي را با بازاريابي داخلي بيان كنيد.

◄بازاريابي تطبيقي را شرح دهيد.

◄بازاريابي بين‌المللي و سطوح رقابت را شرح دهيد.

◄عناصر مزيت استراتژيك را نام ببريد.

◄عوامل محيطي بازاريابي بين‌المللي را شرح دهيد.

پاورپوینت كليات بازاريابي بين‌المللي

27900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط