مقاله فارسی شرکت دشت نشاط

مقاله فارسی شرکت دشت نشاط

شرکت دشت نشاط
رب گوجه فرنگي (ويسكوزيته)
خط توليد رب گوجه فرنگي:
اين خط قادر است روزانه 1440 تن گوجه فرنگي را جهت توليد رب دريافت نمايد. خط مذكور ساخت كارخانه ايتاليايي Rossi & Catelli بوده و دستگاه هاي نصب شده در آن بر اساس جديدترين تكنولوژي روز دنيا منطبق با تمامي استانداردهاي بين المللي با ظرفيت توليد 12 تن رب در ساعت مي باشد.
 فـرآيـنـد تـولـيـد
  گوجه فرنگي برداشت شده در مزارع، در داخل سبدهاي پلاستيكي كه از طرف كارخانه به كشاورزان داده شده است، قرار داده شده و به كارخانه منتقل مي گردد. محصول ورودي توسط باسكول الكترونيكي توزين و پس از آزمايشات و تأئيدات لازم توسط واحد كنترل كيفيت در قسمت مخصوص تخليه مي گردد.
   گوجه فرنگي توسط كانالهاي پر از آب، ضمن شستشو، به طرف ميزهاي سورتينگ هدايت مي گردد و كارگران آموزش ديده در اين قسمت انواع نامرغوب را جدا مي كنند. محصول مرغوب و سالم پس از ايـن مـرحلـه وارد سيستم خـرد كـن
اوليـه و انتقـال دهنـده مـربـوطـه شـده و از آنجـا بـه قسمت Hot / cold break فرستاده مي شود. در اين قسمت گوجه فرنگي خرد شده مجدداً و به طور كامل خرد گرديده و تبديل به فرآورده اي تقريباً يكنواخت مي گردد. سپس بر اساس عوامل مشخصي مانند پيش بيني بازار يا سفارش مشتريان، درجه حرارت جهت تعيين وسكوزيته نهايي تنظيم مي گردد و پمپ هاي مخصوصي محصول نهايي را به قسمت Refinery منتقل مي نمايد.
   آب ميوه گرفته شده از گوجه به تانكهاي مخصوصي جهت تبخير فرستاده مي شود و بر اساس برنامه ريزي توليد، بريكس محصول نهايي انتخاب مي گردد.
    از اين مرحله به بعد رب توليد شده بر اساس تقاضاي بازار جهت موارد زير در نظر گرفته مي شود:
 بصورت اسپتيك داخل بشكه هاي فلزي 250 كيلوگرمي
 بصورت غير اسپتيك داخل بشكه هاي پلاستيكي
بسته بندي رب با بريكس 30/28 و با 2% نمك در كيسه هاي دوي پك ( كيسه هاي دسته دار 2، 3 و 5 كيلوگرمي و كيسه هاي با درب100,250,500,1000 گرم )
توليد كچاپ و بسته بندي در كيسه هاي دوي پك ( كيسه هاي با درب 250و500 گرم)
 
 
بسته بندی
شركت دشت نشاط علاوه بر بسته بندی محصولات خود بصورت اسپتيك در بشكه های 250 كيلوگرمی و يا غير اسپتيك در بشكه های پلاستيكی، همچنين از يكی از آخرين تكنولوژی های بسته بندی در جهان (بسته بندی در كيسه های ايستاده دوی پك ) بهره می برد كه از مزايای بسيار با ارزشی مانند دور نگه داشتن محصول از نور، قيمت تمام شده مناسب، سهولت در استفاده و مدت نگه داری طولانی برخوردار است.
   در ضمن نگرانی های بهداشتی موجود در بسته بندی قوطی ( از قبيل زنگ زدگی، جنس لاك و خطر خوردگی فلز در محصول داخل قوطی ) ديگر در اين نوع بسته بندی جديد وجود ندارد.

فایل : 6 صفحه

فرمت : Word

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات زیر را حتما بخوانید ...

مقالات زیر را حتما ببینید ...