مقاله کامل طراحی سیستم مکانیزه شارژینگ مخابرات

مقاله کامل طراحی سیستم مکانیزه شارژینگ مخابرات

مقدمه
با اختراع تلگراف، تلفن و بی سیم در محدوده اواسط قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم میلادی بهره‏برداری از فناوری ارتباطات راه دور در كشورهای مختلف جهان آغاز شد. توسعه این فناوری و استفاده از آن در كشورهای مختلف به بروز چند پیرامون آن منجر شد كه استفاده قانونمند از مخابرات را به عنوان یك راهكار اساسی طلب می‏نمود.
در دنیای مدرن ارتباطات نقش تعیین كننده‏ ای در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می‏كند. لذا مخابرات بهترین و برترین ابزار برای این تبادل است. به عبارت دیگر در سال‏های اخیر پیشرفت فوق‏العاده فناوری‏های كاربردی در مخابرات به قدری بوده است كه من بعد برای بشر پیشبرد ارتباطات صوتی، تلگرافی یا تصویری با كمترین هزینه از یك نقطه به نقطه دیگر جهان از طریق همكاری، هماهنگی و عادی سازی سیستم‏ها و زیر ساخت‏های مخابراتی ممكن می‏شود. امروزه استفاده از مخابرات و سرویس های آن امری اجتناب ناپذیر است به طوری که اکثر کارهای روزمره به نحوی از خدمات مخابراتی استفاده می کنند.
صنعت مخابرات يكي از صنايع كليدي كشور است و مي‌تواند موتور محرك بسياري از فناوري‌هاي پيشرفتة ديگر در كشور باشد. لذا تقويت توانمندي داخلي در اين زمينه و جذب اعتبارات بيشتر در اين حوزه تأثير به‌سزايي در تحقق توسعة اقتصادي پيش‌بيني شدة كشور خواهد داشت. يكي ازاجزاء عمده اقتصاد جهاني را خدمات تشكيل مي دهد، كه بخش خدمات مخابرات ازشاخه هاي اصلي آن محسوب مي شود. افزون برآن بخش خدمات مخابرات از اركان عمده توسعه كشورهاست چرا كه نقش اساسي درارتقاء سطح اقتصادي ، فرهنگي وسياسي مردم، سازمانها و بخش خصوصي جوامع دارد.
بخش مخابرات يكي ازاجزاء اصلي اقتصاد جهاني را تشكيل مي دهد . تجارت درمخابرات قسمت فروش تجهيزات و ارائه خدمات مخابراتي همچون پيامهاي تلفني، بانكهاي اطلاعات، پست الكترونيكي، تجارت الكترونيكي ، بانكداري الكترونيكي …. و انتقال داده ها را شامل مي شود بسترلازم براي ارتباط مشتركين تلفني يا پايانه هاي داده را شبكه هاي ارتباطي زيرساخت تأمين مي كند.

فایل : 75 صفحه

فرمت : Word

25900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط