مقاله کامل بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی با نگاهی به متروی تبریز

مقاله کامل بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی با نگاهی به متروی تبریز

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشکده تحصیلات تکمیلی
پایانامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.Sc”
مهندسي عمران-راه وترابری
عنوان :
بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی با نگاهی به متروی تبریز
استاد راهنما :
دکتر محمدسعیدمنجم
استاد مشاور :
دکترعلی منصورخاکی
نگارش:
محرم بهاروند
آبان 1387

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشکده تحصیلات تکمیلی
پایانامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.Sc”
مهندسي عمران-راه وترابری
عنوان :
بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی با نگاهی به متروی تبریز
نگارش:
محرم بهاروند
1-استاد راهنما : دکتر محمدسعید منجم
2-استاد مشاور : دکتر علی منصورخاکی
3-هیئت ژوری : دکتر .حسن ذوقی
4-هیئت ژوری : دکتر نادرعربشاهی
5-مدیر گروه : دکتر علی منصورخاکی
تاریخ دفاعیه :23/8/1387
تقدير و تشكر:
اين پايان نامه به پاس راهنمائي هاي اساتيد ارجمند
جناب آقاي دكتر محمدسعيد منجم
و
استاد مشاور جناب آقاي دكتر علي منصور خاكي
مقام شامخ آن استاد بزرگوارراكه در طول اين مدت خوشه چين علم ومعرفتشان بوده ام ارج مي‌نهم . دقت و توجه خاصي كه در قرائت وتصحيح اين تحقيق داشته اند و تجربه و راهنمايي‌هاي ارزنده ي ايشان پشتوانه ي اينجانب در تدوين اين مجموعه بوده است.
لذا از زحمات اينجانبان صميمانه تقدير و تشكر بعمل مي آورم
تقديم به:
پدر و مادر عزيزم
كه وجودشان روشني بخش حياتم، كلامشان رهگشاي طريقم و مهرشان تسلي وجودم است.
تقديم به :
همسر عزيز و گراميم
كه در طول تحصيل با صبر و گذشتش، در نگارش اين پايان نامه مرا ياري نمود
فهرست مطالب
فصل اول: (تعريف مساله
1-1تعریف کلی مساله 13
1-2 نیاز به مطا لعه در مورد مساله 15
1-3 اثرات مهم مطالعه بر مساله از نظر بهبود آن 16
1-4 اهداف و فرضیات 18
1-5دامنه اثر مساله در جامعه علمی و اجتماع 18
1-6 محدودیت هاوچهار چوب پروزه 19
1-7 مقدمه و تاريخچه 21
فصل دوم: (كاووش در متون)
2-1طبقه بندي و مقدمه و اظهار بكر بودن متون 26
2-2 بررسي مقالات 34
2-3 بررسي تزها و پایان نامه ها 41
2 -4 بررسي كتابها 140
فصل سوم: (روش تحقيق)
3-1- روش بكار گرفته شده و دلايل آن 141
3-2 دستورالعمل جمع آوري اطلاعات و روشهاي بكار رفته 148
3- 3 تعاريف ، اختصارات و نشانه هاي رياضي 150
3- 4منطق سيستم تصميم‌گيري 152
3-4-1پنج گام اساسي تا تصميم‌گيري نهايي 152
3- 5 ارائه مباحث ضروري علمي 154
3-6 سابقه و رژيم ترافيكي 154
3- 8 معيارهاي محدود كننده فني 155
3- 9معيارهاي آزمايش و كنترل 155
3-10 مطالعات و تحليل‌هاي تكميلي 156
3- 11تحكيم بستر علمي قضيه و بكارگيري سيستماتيك آن 156
3- 12 معيارهاي ارزيابي مقايسه و مدل انتخاب نوع سيستم روسازي 157
3-12-1معيارهاي ارزيابي و مقايسه 157
3-13انواع خطوط با دال بتني 160
3-14 مدل ارزيابي 161
3- 15لايه داخلي مدل ، ابزار تحليل هزينه طول عمر روسازي 161
3- 16لايه مياني : تاثيرات بالقوه اعمالي از مسير 166
فصل چهارم: (گردآوري اطلاعات)
4معرفي خطوط با دال بتني 170
4-1معرفي 170
4-2خطوط بابالاست دربرابرخط بادال 171
4-1-1خط با بالاست 172
4-1-2خط با دال 172
4-2طراحي روسازي‌هاي داراي خط بدون بالاست 174
4-3بلاكها يا تراورسهايي مدفون در بتن 176
4-4طراحي هاي روسازيهاي خطوط با دال 179
4-5توسعه كيفيت يكپارچگي سيستم 181
4-6خط زوبلين 190
4-7خط با بستر بتن آسفالتي 194
4-8دالهاي پيش ساخته 197
4-9-1خط با دال شينكانسن 198
خط با دال بوگل 205
4-10دالهاي يكپارچه و ابنيه فني 207
4-11ريل مدفون 210
4-11-1خصوصيات ريل مدفون 210
4-11-2ساخت خط ريل مدفون 211
4-11-3تجربيات اجرايي ريل مدفون 215
4-11-4خط عرشه‌اي 217
4-13سازه هاي ريل با تكيه گاه پيوسته و مهار شده 225
4-12-1خط كوكن 225
4-12-2ريل قاشقي با تكيه گاه پيوسته 229
4-12-3 ريلهاي مهار شده در جان 230
4-13 EPS به عنوان مصالح بستر در سازه خط با دال راه آهن 233
4-13-1معرفي 233
4-13-2سازه هاي خط با دال بتني با زير اساس EPS 234
4-13-3عملكرد استاتيكي 235
4-13-4ايفاي نقش ديناميكي 236
4-13-5كاربردها 238
4-14خاصيت ارتجاعي خط 239
4-15مقتضيات سيستم 240
4-15-1مقتضيات زيرسازي 241
4-16-2مقتضيات خط با دال بتني در تونلها 245
4-16-3مقتضيات خط با دال بتني روي پلها 246
4-17تجربيات عمومي با سيستمهاي خط با دال 249
4-18نتيجه‌گيري و پيشنهادات 252
4-19 المانهاي تشكيل‌دهنده خطوط با دال بتني 252
4-20ريل 255
4-21پابند 256
4-22تراورس 256
4-23تكنيك هاي ساخت ، توليد 258
4-24انواع ساخت 259
4-25نقاط تكيه گاهي مجزا ريل با تراورس ها 260
4-25-1روش ساخت مدفون 261
4-25-2روش ساخت رهدا 261
4-25-3روش ساخت رهدا در خاك ريزي و خاك برداري ها 262
4-25-4روش ساخت رهدا در تونل ها 263
4-25-5روش ساخت BERLIN 265
4-25-6روش ساخت HEITKAMP 261
4-25-7روش ساخت SBV 269
4-25-8روش ساخت ZÜBLIN. 269
4-27ساخت تراورس هاي غير مدفون 271
4-27-1روش ساخت SATO. 272
4-27-2نوع ساخت FFBS-ATS-SATO 276
4-27-3نوع ساخت ATD 276
4-27-4روش ساخت BTD 278
4-27-5روش ساخت . WALTER 279
4-27-6روش ساخت GETRAC 280
4-27-7نقاط تكيه گاهي گسسته ريل بدون تراورس ها 282
4-28انواع ساخت سازه خط يكپارچه 282
4-28-1روش ساخت GRASS TRACK 283
4-28-2روش ساخت HOCHTIEF / SCHRECK – MIEVES / LONGO 284
4-28-3روش ساخت FFC 285
4-28-4روش ساخت BES 286
4-28-5روش ساخت BTE 287
4-29انواع ساخت پيش ساخته 288
4-30تكيه گاه ريل پيوسته 289
4-30-1روش ساخت INFUNDO 289
4-31خطوط با پابند هاي گيره اي 291
4-31-1روش ساخت SFF 291
4-31-2روش ساخت SAARGUMMI 292
4-32پيشرفت هاي ديگر 292
4-33خطوط داراي تراورسهاي قابي 293
4-34خطوط نردباني 297
4-35نتيجه 298
فصل پنجم: (نتيجه گيري)

فایل : 485 صفحه

فرمت : Word

27900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط