مقاله کامل بازاريابي

مقاله کامل بازاريابي

<< سايت‌اينترنتي www.Priceline.com يكي از پيشگامان در‌اين شكل از حراج معكوس است . هيچ تضميني وجود ندارد كه قيمتي كه شما پيشنهاد داديد كه بپردازيد پايين تر از هر جاي ديگر باشد كه ممكن است شما آن كالا را پيدا كنيد . اما اگر آن قيمت مناسب باشد پس استقبال كنيد . چند درصد از بليط‌هاي خط هوايي پرايس لاين به عنوان جايزه به كمترين قيمت حاكم فروخته شد . به‌اين دليل كه مصرف‌كنندگان نمي‌توانستند پيشنهاد قيمتي پايين تر از آن بدهند .‌اين مورد منبع اصلي سود براي‌اين نوع از بازاريابي است . بعضي از سايتهاي‌اينترنتي محصولات را با جايزه‌هاي بزرگي به قيمت واقعي مي‌فروشند با قول تخفيف 100% از قيمت فروش 90 تا 60 روز ديرتر و بعد از زمانيكه درخواست شود . متأسفانه براي خريداران «بعداً» ممكن است كه به هيچ وقت تبديل شود . از آنجا كه يكي از سايتهاي مهم كه چنين كاري را مي‌كرد تقريباً
ورشكسته شده است . بعضي از نمونه‌هاي جذاب بازاريابي خيلي دور از واقعيت هستند .
<< خريد روباتها : سايت بزرگ جهاني به عنوان يك مكان بزرگ خريد است كه در حال جستجوي اقلامي‌است كه تجارتي را درون خود‌ايجاد كند . خريد روباتها نمونه‌اي براي سايتهايي چون www.mySimon.com ، ديدار از سايتها‌اينترنتي و جستجوي اقلامي‌كه مصرف كننده‌ها آنها را براي جستجو فرستاده اند مي‌باشد . زماني كه كالا پيدا شد ، سايت و قيمت به فردي كه آن را درخواست كرده فرستاده مي‌شود . چيزي مشابه‌اين مورد در سايتهايي كه بر اساس حراج صنعتي است اتفاق مي‌افتد . داد و ستدها پيدا مي‌شوند ، اما اندازه درستي و پيچيدگي موانع شبكه حتي بهترين روباتهاي فروشي را با يافتن هر مكاني مي‌فروشد . مشابه آن نيز در مورد تماس فروشندگان و خريداران صنعتي مي‌باشد .
<< پورتالها : يك توقفگاه براي خريد اطلاعات و يا ارتباطات مي‌باشد . www.aol.com ، www.yahoo.com و (مايكروسافت) www.msn.com‌اينها سه نمونه اصلي هستند . پورتال يك دروازه‌اي به شبكه ، فهرست كاتالوگ‌هاي اصلي و يك توقفگاه براي جستجوي تجارت به روش ساده تري مي‌باشد . نتيجه بازديدكنندگان زيادي در پورتهااست‌اين باعث مي‌شود كه پورتال داوطلب مستعد براي تبليغات در شبكه باشد . تاكنون هيچ نتوانسته است كه ارزش تبليغات شبكه‌اي را تعيين كند . اما اگر افراد زيادي از يك تبليغ ديدن كنند – حتي اگر زودگر باشد – ارزش تبليغ را مشخص مي‌كند ، و پورتال به هدف خود رسيده است .
اين شركتها در ميان تعداد كمي‌هستند كه به نظر مي‌رسد نمونه‌هاي مفيد و مناسب رشد و ترقي براي تجارت‌اينترنتي داشته باشند و آنها كاملاً بر اساس بازاريابي و خدمت به مشتري مي‌باشد .
<< خرده فروشان در شبكه amazon.com از مشهورترين و موفق ترين خرده فروشان‌اينترنت است . درواقع دريافت سودبخشي از تعريف موفقيت است . سودبخشي چيزي است كه سايت آمازون را محروم كرده است . مگر‌اينكه آن دوباره ابعاد رزمي‌ورزش مالي را تقسيم بندي كند . آمازون يك سايت خريد بزرگ است .
تنوع زياد ، جستجوي سريع ، سفارش آسان و قيمتهاي خوب دارد – سود ندارد .‌ايا مي‌تواند نجات پيدا كند ؟‌ايا واقعاً مي‌تواند پول بدست بياورد؟ ممكن است ، اگر آن بتواند وارد اتحاديه‌هاي بيشتري شود . بسياري از كارگزاران سنتي در تجارت هستند با‌اينكه تعداد فارغ‌التحصيلان نسبت به باقي مانده‌ها ده به يك است . خرده فروشان‌اينترنتي تا حدودي شبيه خرده فروشان كاتالوگي هستند . و آن هرگز يك شكل خيلي سودبخشي از خرده فروشي نبوده به جز
براي آن دسته از خرده فروشان كه هدف بلند اختصاصي شدن محصولات با تفاوت سود خوب روش طبقه بندي هزينه نسبتاً پايين تحويل كالا را دارند .
<< گروههاي كفتگوي‌اينترنتي :‌اين مطلب يك عنوان بازاريابي نيست ، يا‌ايا هست؟‌ايا تابحال در مورد متلي فول چيزي شنيده‌ايد ؟ در اوايل سالهاي AOL‌اين سايت به عنوان خاتمه سرمايه‌گذاري خدمات بازاريابي شبكه‌اي از زماني كه آمده بودند ، بود . با‌اينكه قيمت «آزاد» بود و خدمات مخاطره آميز بودند . (توصيه سرمايه‌گذاري) ، اما وقتي شما مبلغي را بپردازيد ، آن اخطار است . (بگذاريد خريداران احتياط كنند) . گروههاي گفتگو خيلي بزرگتر از قبل شده اند و هر كسي كه بتواند نشان بدهد كه چگونه بازاريابي شبكه‌اي را از ميان آنها انجام دهد يك جايزه بزرگ از مشتريان فعال را
جمع خواهد كرد . تا آن زمان ، گروههاي گفتگو معادل‌اينترنتي مدرن نسبت به ميهمانيهاي خطوط تلفن قديمي‌هستند .
<< سرمايه‌گذاري در شبكه : www.etrade.com / www.eschwab.com ، www.datek.com ، www.onlinebroker.com و تعداد زيادي بازاري را زدند و به ميليونها نفر نشان دادند كه چگونه مي‌توان پول را سريعتر از قبل با سرمايه گذاري در شبكه از دست داد . يكي از داغ‌ترين مناطق پيشرفت dot-com در سال 2000 انفجار ذخيره خدمات بازرگاني شبكه بود . پول زيادي در‌اين راه نسبت به هر طرح قانوني سرمايه گذاري از دست رفت.‌اينترنت آن را خيلي ساده براي ذخيره تجارت كرد .‌اين توسعه عظيم آن را براي سرمايه گذاران خيلي ساده كرد كه فكر كنند كه چه كسي يك «maven» واقعي است . اشتباه است! ارزش اصلي بازاريابي تجارت شبكه آن بود كه باعث شد آژانسهاي
تبليغاتي و رسانه‌اي پول زيادي كسب كنند و به طور برجسته‌اي قيمتهاي معامله دلالي‌هاي مرسوم را كاهش دهد . دو مرتبه همانطور كه در همه موارد شفافيت قيمت ، قيمتها به طور برجسته‌اي پايين آمدند ، تمام يك صنعت را مجبور كردند براي باقي ماندن تشكيلات خود دوباره پايه‌ريزي كنند .

فایل : 30 صفحه

فرمت : Word

29900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط