پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

بازاریابی گردشگری : ( بازار یابی خدمات )

با وجود اینکه برخی از عناصر مهم بازاریابی کالاها و خدمات یکسان اند چند ویژگی کلیدی بازاریابی این دو حوزه را از یکدیگر متمایز می سازد . عبارتند از :

  • ناملموس بودن
  • تفکیک ناپذیری
  • تغییر پذیری
  • نا پایداری
  • فقدان مالکیت
  • جهانگردی یکی از صنایع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه ی این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
  • ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را به خود جلب کرد .
  • در تعریف فنی (WTO) : گردشگری عبارتست از فعالیت افراد برای استراحت کار و دلایل دیگر به خارج از سکونت معمول خویش سفر کرده که حداقل 24 ساعت و حداکثر یکسال باشد .

 

پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

29900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط