مقاله کامل پايان نامه كارشناسي مديريت صنعتي (تجارت الكترونيك)

مقاله کامل پايان نامه كارشناسي مديريت صنعتي (تجارت الكترونيك)

پايان نامه كارشناسي مديريت صنعتي
عنوان:
تجارت الكترونيك
نام استاد:
آقاي بابك كاظمي
نام دانشجو:
علي اكبر جعفر بگلو
زمستان 81
فصل اول : تجارت الكترونيك چيست وچه مزايايي دارد.
فهرست عناوين:
مقدمه تاريخچه
مقدمه
مبادله الكترونيكي داده ها
فوائد مبادله داده ها
اجراي مبادله داده ها
انجام تداركات از طريق اينترنت
مزاياي تجارت الكترونيك از ديدگاه دولت
مزاياي تجارت الكترونيك از ديدگاه فروشندگان
مد فرايند تجارت الكترونيك
گردش كار در تجارت
تاثير تجارت الكترونيك بر فرايند توليد ومديريت توليد
ديدگاه دانشمندان از تجارت
چهارچوب هاي تجارت
فصل دوم: امنيت وپرداخت
كارت اعتباري
امنيت شبكه
خريد زيركانه با كارت اعتباري
روشهاي ديگر پرداخت
معاملات امن اينترنتي
خواص معاملات امن اينترنتي
گامهاي اصلي براي تبديل به فروشنده اينترنتي
چالشهاي پول نقد الكترونيكي
نتيجه گيري
فصل سوم:قانوني بودن
قانوني بودن تجارت الكترونيك
توافقات تجارت الكترونيك
حقوق بين المللي در تجارت الكترونيك
قرارداد
سندها در تجارت الكترونيك
6-قوانين در تجارت الكترونيك
نتيجه گيري
فصل چهارم :اينترنت وتجارت الكترونيك
تاريخچه تجارت الكترونيك واينترنت
سطوح تماس با اينترنت
دلايل بهره برداري از اينترنت در تجارت الكترونيك
طراحي پادگاه تجاري
ده فرمان براي طراحي سايتي كه مشتري را فراري مي دهد
بازاريابي
انواع تكنولوژي تجارت الكترونيك
چرخه ژنريك تجارت
نتيجه گيري
با تشكر از زحمات بي دريغ استاد راهنما جناب آقاي كاظمي
اميدوارم كه در طول دوران تدريس و در تمامي مراحل زندگي خود همواره موفق ومويد باشند.
علي اكبر جعفر بگلو
با تقديم و تشكر از زحمات پدر ومادر عزيزم كه همواره و در هر زماني مشوق وياريگر من در عرصه زندگي بوده اند.
و با توجه به زحمات بي دريغشان اين پايان نامه را تقديم به آن بزرگواران مي نمايم.
علي اكبر جعفر بگلو
نموده هزينه ها منابع و بهترين روشهاي بكارگيري تكنولوژي اطلاعات را به منظور تسهيل تجارت آزمايش مي كند.
اكنون توضيحاتي در مورد تجارت الكترونيك پرداخته، كه يكي ويژگيهاي مهم تجارت الكترونيك روان ساختن روشهاي فعاليت و كاهش هزينه عمليات بازرگاني است. در تجارت بين المللي و الكترونيك دسترس آسان ومطمئن به اطلاعات وبرقراري ارتباط سريع با بازارها اهميت و حساسيت خاصي دارد. با بهره برداري از تجارت الكترونيكي اطلاعات، هزينه تهيه اطلاعات و پردازش و كاربرد اطلاعات كاهش مي يابد فاصله جغرافيايي و زماني بازارها از ميان مي رود. امروزه با توسعه فزاينده فن آوري اطلاعات تجارت الكترونيكي به صورت يكي ازارهاي محوري فعاليتهاي بازرگاني در آمده است.

فایل : 123 صفحه

فرمت : Word

29900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط