مقاله در مورد یکپارچه سازی قابلیت های برنامه نویسی جدید در داخل یک سیستم تراش CNC

مقاله در مورد یکپارچه سازی قابلیت های برنامه نویسی جدید در داخل یک سیستم تراش CNC

یکپارچه سازی قابلیت های برنامه نویسی جدید در داخل یک سیستم تراش CNC
مقدمه:
توسعه و تلفیق از طریق ژنراتورهایی در داخل سیستم های CNC بر اساس کاربردهایی و روش های ردیابی دقیق منحنی ها، قادر به برآورد کردن افزایش فرمان برای شکل های ماشین کاری پیچیده قطعات هدف مهمی است. در چند زمینه تولیدی کامپیوتری در مدل های جامد مثل لبه های تولید شده در یک شکل های جامد. تقاطع مدل جامد که منحنی های سه بعدی هستند.
در مرحله ماشین کاری کارآمد درون یابی لازم است که ابزار برش در امتداد مسیرهای قضایی مشابه رانده شود.
ابزار جبران شعاع آزاد ← شکل منحنی ها مورد دیگری در این نقطه است.
آفست ردیابی به طور معمول در نسل اطلاعات CAM از CAD با شعاع برش و افست فاصله برش ناشی می شود.
سیستم CAD به طور معمول تکه خطی در مسیر مورد نظر شکل می دهد. (فضا یا منفی آفست) که تقریبی از نتیجه آن به دقت مطلوب بستگی دارد. در مرحله CAM و هر یک از سنجش های منفی حاصل توسط ابزار برش ترسیم شده است، تحت فرمان درون یابی خطی و دستگاه CNC مقدار دهی با قسمت ماشین کاری یا همه مدل های CAD.
یکی دیگر از تقاضاهای مکرر ماشین کاری سطوح در زمینه متلاقی می باشد. برخی از سطوح قابل سنگ تراشی هستند مثل برخی از مدل های stampingdies ابزارهای مصنوعی نورد اشکال و غیره. سطوح محور با پروفیل آزاد علیرغم خصوصیات در تعریف و طراحی سیستم های CAM، این ها سطوح در دسترس در مقابله با سطوح فرم آزاد هستند. به عبارت دیگر خط های راست به تقریبی استفاده می شود. همانطور قسمت سطوح و شرح اطلاعات حجم های آنها باید به دستگاه تراش فرستاده شود.
این رابط بین CAD و CAM است ولی اخیراً برای آن انتقاد کوتاهی هست اما سیستم از نسل CAD (انتقال CNC) می باشد. یا ماشین CNC مقدار فراوانی از داده ها و بخش درگیری های غیر ضروری بین دقت و راندمان اصلی در این فرایند می باشد. در بخش های کوچکتر دقت نتایج عالی ناشی از این واقعیت است که: از آنجا که به وسیله یک درون یا بی خطی در یک زمان و بر یک اساس ترسیم می کند. این فرایند موجب کاهش تکرار شتاب و سرعت بر روی چرخه ماشین تراش می شود. در نتیجه موجب افزایش عدم دقت ماشین کاری و در کل زمان ماشین کاری به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. برای اصلاح این وضعیت، چندین روش عمومی درون یابی ها وجود دارد. که قادر به تبدیل هر خط سیر به هنگام برش در مسیر تعریف شده را دارد (9-1) به کارگیری درون یابی عمومی در کنترل های CNC انگیزه هایی با پیش بینی حذف تقریب مورد نیاز خطی- منحنی در سطح CAD است. در نتیجه موجبکاهش اطلاعات CAM می شود ]15[. این توسعه خواهد داد از ارتباط بیشتر CAD و CAM، در این مورد تنها تجزیه و تحلیلی جهت ارائه به منحنی منتقل می شود. همچنین آن می تواد جایگزین موثر حالت عملکرد start- stop (روشن و خاموش) دستگاه CNC شود، که ناشی از تعداد زیادی قطعات به وسیله یک حرکت صاف از برش با نرخ سرعت برنامه ریزی می شود. جهت تحقق بخشیدن این مزایا به هر حال به درون یابی های حقیقی عمومی نیاز می شود. که مولد بی درنگ دستورات مرجعی توسط جهت حرکت برش را تحقق می بخشد با توجه به این چهارچوب، کار تحقیقی در مرحله ]13-11[ شرح داده می شود. که این تلاشی است جهت تنظیم مطالبات قبلی تلاقی. در حال که جزئیات ریاضی توسعه یافته درون یابی به اندازه کافی وجود دارد. هدف از این مقاله مرتبط با مشخصات جدید دستگاه ها انجام مسائل عملی می باشد. هدف اصلی از این مقاله ارائه چگونگی توسعه بی درنگ درون یابی هاست ]13-11[. که ممکن است مانند درون کنترل کننده های ماشین تراش CNC یکپارچه شده باشد، در حقیقت این مقاله بعد از یک کار فاروقی و همکاران شبیه سازی می شود. نویسندگان خاص مجموعه ای از کدهای دستگاه برای تعیین مسیرهای ابزار و هم خانواده های منحنی شکل آزاد می نویسند]17-
15[. در اصطلاح نویسندگان (hodograph) بر این اساس مقاله حال حاضر شامل چیدمانی از G کدها برای قابلیت های برنامه نویسی جدید است. شرح اطلاعات ضروری که همراه با این کدها در زیر تهیه و تدوین شده است. که شامل طرز رفتار و تهیه پروسه های ماشین کاری در مورد چرخه های ماشین ها می باشد. همه داده ها و تلاش های خاصی از قسمت برنامه ریزی بیان می شود.

فایل : 4 صفحه

فرمت : Word

35900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط