مقاله تصوير سازي شعر کودک

مقاله تصوير سازي شعر کودک

مؤ سسه آموزش عالي ‌غير دولتي – غيرانتفاعي نيما
( محمود آباد )
مقطع تحصيلي:کارداني گرافيک
عنوان پروژه :
تصوير سازي شعر کودک
استاد راهنما :
سرکارخانم آذرشعاع احمدي
محقق:

سال تحصيلي:
تابستان 87
تقديم به :
اين مجموعه ناچيز را تقديم به پدر و مادر عزيز م مي کنم که هميشه بهترين همراه من
در زندگي بودند.
تقدير و تشکر:
و تشکر مي کنم از راهنمائيهاي استاد گرامي ام سرکار خانم آذر شعاع احمدي ، که براي من به عنوان يک استاد نمونه هستند .
چکيده
پروژه من در ارتباط با تصوير سازي شعر کودکان بود ، به همين دليل در اين زمينه چه از لحاظ شعر کودک و چه در رابطه با تصوير سازي براي کودکان مطالعاتي داشتم که خلاصه از اين مطالعات را در اين تحقيق آورده ام ، تا با استفاده از اين ها بتوانم پروژه ي خود را به اتمام برسانم ، به طوري که براي استاد راهنما وخودم يک کار مفيد ورضايت بخش واز لحاظ اصولي کاري درست ومنطقي باشد.
قبل از اينکه چگونگي شروع وبه اتمام رسانيدن پروژه را توضيح بدهم ، کمي از تاريخچه ي تصوير سازي و اصول تصوير سازي کتاتهاي کودکان ونوجوانان که در
کتابهاي ديگر را جع به انها بحث شده است ، صحبت مي کنيم .
فهرست مطالب :
مقدمه
تاريخچه تصويرسازان در جهان
تاريخچه تصويرسازي در ايران
طبقه بندي انواع تصويرسازي
تصويرسازي
آشنايي با اهداف تصويرگري
مفهوم رنگ در تصويرگري
تصويرسازي کتابهاي کودکان و نوجوانان
9- روند کار پروژه تصويرسازي شعر کودک
مقدمه
امروزه به هر جا که نظر افکنيم مشاهده مي کينم که تصوير همه جا را احاطه کرده و نقش عمده اي را در ارتباطات بشهري به عمده دارد ، در واقع تصوير جزء لاينفک زندگي انسان مي باشد . در دنياي امروز فن ارتباط تصويري از اهميت فوق العاده برخوردار است . چو ن از طريق تصوير مفاهيم زيادي را مي توان در هر نقطه دنيا که با شيم بيان کرد و اين مسئله هيچ حد و مرزي را نمي شناسد . به همين دليل بايد با آموختن و شناسانده شدن ابعاد پنهان تصوير و درک مفاهيم پيچيده ان با دنياي پررمز و راز تصوير سازي آشنا شويم مخصوصاٌ0 تصوير سازي براي کودکان که خود از جايگاه ويژه اي برخوردر است و بايد در اين زمينه دقت عمل لازم را در نظر داشت ، زيرا کودکان موجوداتي لطيف و دوست داشتني با دنيايي مخصوص به خود هستند .
تاريخچه تصوير سازي
تاريخچه تصوير سازي در جهان
تصوير سازي در طول تاريخ جزء روايت گوي تصوير يا داستان پروازي تصوير نبوده است . آقا شروع داستان سرايي به صورت مکتوب خود با آغاز تمدن هاي اسطوره يي‌ وپيدايش اشکال خط نوشتاري ( که قديمي ترين آن ها خطوط تصويري ،مانند خط هيروگليف مصري وخطوط ميخي باستان از قبيل خط سومري وعيلامي )

فایل : 24 صفحه

فرمت : Word

29900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط