نمونه قرارداد فروش، حمل و نصب
نمونه قرارداد فروش، حمل و نصب
قرارداد پارتيشن
اين قرارداد در تاريخ ………………. فيمابين شركت …………………. به نمايندگي …………………. به نشاني ……………. كه منبعد در اين قرارداد فروشنده ناميده ميشود از يك طرف و شركت ……………….. به نمايندگي آقاي ……………….. به نشاني …………………. كه منبعد در اين قرارداد خريدار ناميده خواهد شد از طرف ديگر منعقد و طرفين متعهد به رعايت مفاد آن ميباشند.
ماده 1- موضوع قرارداد
موضوع قرارداد عبارتست توليد، فروش و تحويل پارتيشن پروژه …………….. به نشاني …………….. مطابق با مشخصات ارائه شده در نقشه ارسالي از طرف فروشنده و برآورد هزينه شماره ……………. مورخ ……………….. پيوست كه جزء لاينفك اين قرارداد ميباشد.
تبصره1 : مقادير برآورد شده مندرج در پيش فاكتور تقريبي است كه پس از اتمام عمليات تحويل پروژه متره دقيق انجام و پس از تأييد نماينده خريدار و فروشنده، صورتحساب قطعي فروش ملاك محاسبه خواهد بود.
تبصره2 : خريدار ميتواند 7 تا 10 درصد مقادير مورد قرارداد را افزايش دهد، بديهي است مقادير افزايش يافته طبق الحاقيه تنظيمي و برمبناي قيمت توافق شده مندرج در برآورد هزينه شماره ……………. مورخ ………………… محاسبه و بر كل مبلغ قرارداد اضافه خواهد شد.
ماده 2- اسناد و مدارك قرارداد
2-1- قرارداد حاضر
2-2- نقشه و مشخصات فني
2-3- استعلام بها شماره ……………….. مورخ ……………….
ماده 3- مشخصات اجرا
3-1- كليه پارتيشنها مدولار كه تا ارتفاع سقف ميباشند از نوع …………….. خواهد بود.
3-2- در قسمتهائي كه مدول ……………………… سانتيمتر قابل اجرا نميباشد پارتيشن از نوع ساده اجرا ميگردد.
3-3- در برخي از قسمتها از پارتيشن كوتاه به ارتفاع ………………… كه بر روي نقشهها مشخص شده استفاده ميگردد اين پارتيشنها از نوع ……………… به ارتفاع ………………. ميباشد.
3-4- شيشهها مصرفي در پارتيشنها به سمت راهرو از نوع سند بلاست ……………… ميباشد.
3- 5- روكشهاي ديواري از نوع روكشPVC هلندي با كد …………….. است.
3-6- پروفيهاي مصرفي رنگ ……………. مدنظر است.
3- 7- PVC داخل فريمها ……………. ميباشد.
3- 8- سقف كاذب از نوع رابيتس ميباشد.
3- 9- پرده كركره با كد ……………. ميباشد.
ماده 4- مدت قرارداد
مدت قرارداد از تاريخ امضاء و دريافت اولين قسط ………………….. روز كاري تعيين گرديد و فروشنده متعهد ميگردد ظرف مدت …………………. روز (باستثناي ايام تعطيلات رسمي) كليه تجهيزات موضوع قرارداد را به محل تعيين شده از طرف خريدار حمل نمايد.
آخرين مهلت تحويل پارتيشن و امكان بهرهبرداري از مجموع تجهيزات تحويل شده ……………… روز ميباشد. در صورتي كه پيش پرداخت بند 6-1 در تاريخ عقد قرارداد پرداخت گردد وگرنه بازاء هر روز تأخير يك روز به مدت قرارداد اضافه ميشود.
ماده 5- مبلغ قرارداد
بهاي كل قرارداد براساس پيش فاكتور پيوست در حدود ……………….. ريال ميباشد كه پس از كسر 5 درصد ماليات قابل پرداخت ميباشد.
ماده 6- نحوه پرداخت
6-1- 60 درصد از مبلغ قرارداد معادل ……………………. ريال بعنوان پيش پرداخت در هنگام عقد قرارداد از خريدار دريافت و در قبال آن يك فقره چك به شماره ……………………. عهده بانك ……………. معادل مبلغ پيش پرداخت بعنوان تضمين پيش پرداخت به خريدار ارائه ميگردد كه در تاريخ خاتمه قرارداد عيناً به فروشنده مسترد ميشود.
6-2- 20 درصد از مبلغ قرارداد معادل ………………….. ريال پس از حمل كامل تجهيزات به محل خريدار دريافت ميگردد.
6-3- 20 درصد از مبلغ قرارداد معادل ………………… ريال پس از تحويل كامل موضوع قرارداد طي صورتجلسه تنظيمي كه به امضاء نمايندگان فروشنده و خريدار رسيده باشد، دريافت ميگردد و فروشنده معادل10 درصد مبلغ كل قرارداد طي يك فقره چك به مبلغ ………………… ريال جهت حسن انجام كار به خريدار ارائه داده كه پس از مدت 30 روز از زمان تحويل و امضاء صورتجلسه اتمام پروژه و رضايت خريدار عيناً به فروشنده مسترد ميگردد.
ماده 7- تعهدات فروشنده
7-1- فروشنده متعهد است تجهيزات مورد سفارش خريدار را در محل شركت و در مقابل اخذ رسيد به نماينده شركت تحويل نمايد.
7-2- فروشنده متعهد است كه كليه تجهيزات مورد سفارش را مطابق با طرح و كيفيت نمونه ارائه شده و مطابق با مشخصات فني مندرج در ماده سه قرارداد و استانداردهاي قابل قبول به خريدار تحويل نمايد.
7-3- فروشنده متعهد ميگردد در صورتي كه مشمول فورس ماژور موضوع ماده 10 اين قرارداد نباشد به ازاي هر روز تأخير معادل ………………… ريال از مبلغ قرارداد را بعنوان خسارت تأخير انجام تعهد به خريدار پرداخت نمايد.
7-4- فروشنده اعلام ميدارد كه با بازديد از نقشهها و محل كار، در مورد نحوه اجراي كار و خصوصيات محل و شرايط اقليمي شركت خريدار و همچنين كليه اطلاعاتي كه لازم داشته است آگاهي كامل حاصل نموده و بابصيرت كامل اقدام به امضاء اين قرارداد و قبول تعهدات در آن نموده است.
7-5- فروشنده متعهد ميگردد با دقت كليه نقشهها را رؤيت نموده و به هنگام اجراي كار چنانچه با اشكال و يا ايرادي برخورد نمايد در اسرع وقت كتباً به اطلاع خريدار رسانده و پيگير رفع اشكال باشد و به هر صورت فروشنده مسئول اجراي صحيح موضوع قرارداد خواهد بود.
7-6- فروشنده متعهد ميگردد كه مورد اجرا را به نحو احسن ومطابق نقشهها و استانداردهاي قابل قبول در مدت زمان تعيين شده به اتمام رساند.
7-7- تأمين كليه نيروي انساني مورد نياز، ابزارآلات و مواد اوليه براي اجراي كار تماماً به عهده فروشنده ميباشد و خريدار هيچگونه مسئوليتي در قبال نيروهاي اعزامي فروشنده به مقابل سازمانهاي ذيربط ندارد.
7-8- كليه هزينه اياب و ذهاب و بارگيري و بسته بندي از محل كارخانه تا محل پروژه به عهده فروشنده خواهد بود و خريدار هيچگونه هزينه ديگري بجز مبالغ مندرج در ماده شش اين قرارداد را تقبل نخواهد كرد.
تبصره : در صورتيكه عمليات اجرائي در خارج از شهرستان تهران باشد محل اقامت پرسنل فروشنده به عهده خريدار ميباشد.
ماده 8- تعهدات خريدار
8-1- خريدار متعهد است كليه پرداختها را در رأس موعد مقرر در ماده 6 قرارداد پرداخت نمايد. در غير اينصورت فروشنده ميتواند از اجراي مرحله بعدي تا دريافت وجه معوقه مرحله قبل خودداري نمايد و به ازاء هر روز تأخير مبلغ ………………. ريال جريمه تعلق و به مبلغ قرارداد اضافه و معادل زمان تأخير نيز به مدت قرارداد اضافه خواهد شد.
8-2- خريدار مكلف است محل اجراي سفارش ساخت را جهت انجام عمليات موضوع قرارداد آماده و تحويل فروشنده نمايد و در صورت وجود نواقص يا موانع احتمالي نسبت به رفع نواقص و موانع اقدام نمايد.
8-3- خريدار متعهد ميگردد طي مدت 2 روز پس از عقد قرارداد نسبت به معرفي كتبي نماينده تام الاختيار خود جهت نظارت بر اجرا و پيگيري مراحل قرارداد تا اتمام پروژه و تحويل آن اقدام نمايد.
8-4- خريدار متعهد ميگردد به موقع جهت بازرسي و تحويل اقلام پس از اعلام فروشنده اقدام نمايد.
8-5- طبق بازديد كارشناسان فروشنده از موقعيت انجام كار وبررسي نواقص احتمالي و بر حسب يك برنامه زمانبندي خريدار متعهد ميگردد طبق اين برنامه زمانبندي، نواقص موجود در محل پروژه را برطرف نمايد.
8-6- مسئوليت حفظ و نگهداري مصالح، قطعات و تجهيزات تحويلي به عهده خريدار ميباشد. بديهي است هرگونه خسارت و ضرر و زيان احتمالي وارده از عهده فروشنده ساقط ميباشد.
8-7- چنانچه محل انجام پروژه به موقع آماده نگردد و اين امر باعث تأخير اجراي كار شود و يا اينكه فروشنده در حين كار با مانع يا موانعي مواجه گردد كه مربوط به خريدار يا محل اجراي سفارش ساخت باشد و رفع موانع مذكور مستلزم ايجاد وقفه يا تأخير در اجراي كار گردد، ايام وقفه و يا تأخير به مدت قرارداد اضافه شده و در هر حال ايام مزبور نبايد بيش از 5 روز باشد. تشخيص آماده نبودن محل يا وجود مانع در محل اجراي پروژه با ذكر دليل موجه و اعلام كتبي از طرف فروشنده به خريدار ميباشد.
8-8- در صورت عبور تأسيسات مكانيكي و برقي از ميان فضاي دو جداره پارتيشنها، خريدار ميبايست سريعاً ظرف مدت سه روز از اعلام فروشنده نسبت به عبور تأسيسات مذكور اقدام نمايد. بديهي است در غيراينصورت زمان تحويل متناسب با تأخير در اجراي تأسيسات به تأخير خواهد افتاد.
8-9- فروشنده با توجه به نقشههاي تأييد شده خريدار اقدام به برش پانل و شيشه و آلومينيوم و ثبت سفارش خارجي روكش پي. وي. سي و پرده كركره مينمايد. لذا هر گونه تغيير پس از تأييد و شروع برشكاري موجب تأخير در تحويل و خسارت مالي ميباشد كه به عهده خريدار ميباشد.
ماده 9- گارانتي و خدمات پس از فروش
9-1- تجهيزات و محصولات تحويل شده پروژه به مدت يك سال تحت گارانتي فروشنده ميباشد. گارانتي فوق مشمول خسارتهاي وارده توسط خريدار نميباشد.
9-2- تجهيزات و محصولات تحويل شده پروژه به مدت سه سال از خدمات پس از فروش فروشنده بهرهمند ميباشند.
ماده 10- فورس ماژور (حوادث قهري و غيرمترقبه)
10-1- چنانچه بهر دليل كه خارج از اختيار طرفين قرارداد بوده نظير جنگ، زلزله، سيل و….انجام بخش يا تمامي قرارداد در موعد مقرر ميسر نباشد، با توافق كتبي طرفين ميتوان به مدت قرارداد اضافه و يا حسب مورد قرارداد را فسخ نمود. قابل ذكر است در صورت فسخ قرارداد كليه كارهائي كه تا تاريخ فسخ قرارداد توسط فروشنده انجام گرديده محاسبه و به فروشنده پرداخت خواهد شد.
تبصره : هرگاه به علل فوق الذكر و ساير عللي كه خارج از حيطه اختيار هر يك از طرفين قرارداد است، خريدار و فروشنده نتواند تعهدات خود را طبق قرارداد انجام دهند عدم انجام تعهدات نقض قرارداد تلقي نخواهد شد و طرفين قرارداد در اين خصوص هيچگونه ادعايي نخواهد داشت.
10-2- در صورت بروز هرگونه اختلاف ناشي از تفسير مواد و يا شرايط نحوه اجرا و انجام قرارداد مراتب ابتدا از طريق توافق في مابين و در صورت عدم حصول نتيجه، نظر داور مرضي الطرفين و در نهايت رأي مراجع قضائي نافذ خواهد بود.
10-3- در صورت فسخ قرارداد از طرف خريدار پس از امضا و قبل و يا پس از ارسال مصالح خريدار موظف به جبران كليه ضرر و زيان فروشنده شامل هزينههاي طراحي و برداشت و برشهاي مصالح پروژه ميباشد.
ماده 11
اين قرارداد در يازده ماده و چهار تبصره و درسه نسخه تهيه و تنظيم و در تاريخ …………………….. امضاء و مبادله گرديد و هر سه نسخه حكم واحد را دارد.
فروشنده خريدار
قرارداد 3D پانل
این قرارداد در تاریخ ……………………. فیما بین شرکت …………… به نمایندگی آقای ……………………………. به نشانی……………………. که منبعد در این قرارداد فروشنده نامیده میشوداز یکطرف و شرکت……………. به نمایندگی آقای………………..به نشانی…………..که منبعد دراین قرارداد خریدار نامیده خواهد شد از طرف دیگر منعقد و طرفین متعهد به رعایت مفاد آن می باشد.
ماده 1- موضوع قرارداد
موضوع قرارداد عبارت است از فروش ، حمل و نصب دیوار سه بعدی 3Dپانل پروژه……………………………. به نشانی ………………………………….. مطابق با مشخصات فنی ارائه شده در نقشه ارسالی از طرف خریدار و جزء اسناد مدارک قرارداد می باشد.
تبصره 1: مقادیر برآورد شده مندرج درپیش فاکتور تقریبی است که پس از اتمام عملیات تحویل پروژه متره دقیق انجام وپس از تایید نماینده خریدار و فروشنده صورتحساب قطعی فروش ملاک محاسبه خواهد بود.
تبصره 2: خریدار می تواند25درصد مقادیر مورد قرارداد را افزایش دهد، بدیهی است مقادیر افزایش یافته طبق الحاقیه تنظیمی و بر مبنای قیمت توافق شده مندرج در بر آوردهزینه شماره …….مورخ…….. محاسبه و بر کل مبلغ قرارداد اضافه خواهد شد.
ماده 2- اسناد ومدارک قرارداد
2-1- قرارداد حاضر.
2-2- کلیه دستورکارهایی که توسط کارفرما ابلاغ می شود.
2-3- نقشه و مشخصات فنی.
نمونه قرارداد فروش، حمل و نصب
- کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.