پاورپوینت استراتژی در عمل با رویکرد ارزیابی متوازن عملکرد

پاورپوینت استراتژی در عمل با رویکرد ارزیابی متوازن عملکرد

این پاورپوینت در مورد استراتژی در عمل با رویکرد ارزیابی متوازن عملکرد در 42 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: استراتژی در عمل با رویکرد ارزیابی متوازن عملکرد،رویکرد ارزیابی متوازن عملکرد،سيستم مديريت عملكرد  PMS،سازمان با اهداف ، فرآيندها وCSF  ها،روشهای ارزیابی عملکرد سنتی و مدرن،اهداف نظام ارزیابی عملکرداصول  و مراحل مدیریت استراتژیک،مدیریت استراتژیک،تعريف استراتژي،رويكرد استراتـژي،مدیریت تصمیمات استراتژیک،ادبيات استراتـژي،مدیریت سازمان، و…ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

هنر و علم تدوين ، اجرا و ارزيابي وظيفه اي چندگانه كه سازمان را قادر مي سازد به هدفهاي بلند مدت، میان مدت و كوتاه مدت خود دست يابد  .

1- مدیریت فعالیتها و فرآیندهای اصلی ، مدیریت و پشتیبانی

2- درک و پاسخ مناسب به تاثیرات محیطی مانند : نیازهای مشتریان تغییرات در اقتصاد ، اجتماع ، سیاست ، فرهنگ و …

3- لزوم توجه به نیاز و انتظارات متعدد طرف های ذینفع سازمان

4- لزوم دیدگاه برنامه ریزی و آینده نگری در سازمان

5- انعطاف پذیری به هنگام بروز تغییرات عمده

وضعیت آینده ای که سازمان نیل به آن را آرزو دارد .
تصویری ایده آل از آنچه که ما می خواهیم و می توانیم به آن برسیم .
تخیل و الهام از اجزای بسیار مهم یک آرمانند .
یک آرمان را می توان هدف نهایی و غایی یک سازمان دانست .
هدفی که حدود 10 سال وقت برای تحقق آن مورد نیاز است .
یک آرمان باید عبارتی کوتاه، مختصر و مفید باشد .

آرمان سازمان باید به سادگی بیان شده و جذاب، دلچسب و گویا باشد .چشم انداز عبارتست از دیدگاه ها و نتایجی که مدیران سازمان برای آینده درازمدت سازمان مدنظر دارند و قصد دارند که به آن برسند.

چشم انداز استراتژیک بیانگر آمال و آرزوهای مدیریت سازمان برای آینده است.

چشم انداز یعنی آنچه که می خواهیم باشیم.

 اطمینان از صحت استراتژی و تداوم حرکت آن و بازخورد تحقق اهداف
شناسایی مشکلات سازمان و زمینه سازی رفع آنها
فراهم شدن اطلاعات لازم برای برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی
فراهم شدن رشد و توسعه و بهبود فرایندها
 نظام مند شدن تشویق ها و تنبیه ها
 برقراری ارتباط منطقی بین تفکر مدیران و رفتار کارکنان
 تحت کنترل قرارگیری دارایی های مشهود و نامشهود
 برقراری توازن در ارزیابی ها

بهبود فرایند برنامه ریزی و تخصیص منابع و تصمیمگیری1- مديريت موفق عملكرد ديگر يك گزينه اختياري نيست .

2- مديريت عملكرد يعني پذيرفتن و استقبال كردن از تغيير نه فاصله گرفتن از آن .

3- فرآيندي مستمر و مداوم است نه پروژه اي كه يكبار اجرا مي گردد .

4- فعاليتي است بر محور كاركنان .

5- به اتفاق كاركنان انجام مي شود نه درباره كاركنان .

6- نيروي محركه آن فاصله موقعيت كنوني و موقعيت مطلوب است .

7- معيارهاي مديريت موفق عملكرد معتبر و قابل درك است .

8- اين معيارها از كارايي و اثربخشي و انطباق پذيري گفت و گو مي كند .

9- از فنوني استفاده كند كه موثر است و به شايستگي آنها را به كار مي برد .

10 – داوري نهايي عملكرد بامشتري است واوست كه بايد راضي و خشنود باشد.

29900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط