مقاله کامل نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري

مقاله کامل نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري

نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري:
شايد شما شنيده كه كلاس‎هاي آموزشي از بين رفت كه يادگيري از طريق تكنولوژي سريعتر، ارزان‎تر و بهتر است. فقط به جريان بيافتند و در هر زمان و مكان ياد بگيريد. اما من همچنين شنيده‎ام كه دوره يادگيري براساس تكنولوژي در حال تمام شدن است، تكنولوژي جديد امروزي با قدرت زياد به طور ناگهاني به وجود آمد. كدام يك از اين دو عقيده درست مي‎باشد؟
چگونگي حقيقت در بعضي جاها در اعتدال است. مديران و مربيان اميدي شبيه به اين داشتند كه تكنولوژي مي‎تواند يك راه‎‌حل و يا علاج براي تشكيلات و مسائل كسب و كار (تجارت) باشد. فقط تكنولوژي يادگيري جديد قابل دسترسي است. اغلب براي استفاده‎كنندگان به عنوان يك عقيده به نظر مي‎رسد تا يك راه‎حل براي آن. ولي از آنجايي كه همه ما راحتي بيشتر و تجربه‎هايي را از طريق
تكنولوژي به دست مي‎آوريم ولي ما مجبور هستيم آن را وسيله‎اي با عنوان يادگيري تشكيلات بفهميم نه به عنوان يك راه‎حل. حقيقتاً رفتن از كلاسهاي آموزشي به يادگيري كنترل شده يا از تدريس حرفه‎اي به مخزن اطلاعات كنترل شده نه تنها ضمانتي را ندارد حتي يادگيري را نيز بيشتر نمي‎كند. در حقيقت، وقتي به طور غيرمقتضي استفاده مي‎شود، تكنولوژي مي‎تواند يك مانع باشد و همچنين گران مي‎باشد.
هنوز براي تكنولوژي يادگيري هزاران نقش مناسب و بزرگ وجود دارد. براي دانستن اينكه چطور تكنولوژي مي‎تواند استفاده از يادگيري را تسهيل كند اين مهم است كه آن سوي چشم‎انداز آموزش كلاس سنتي را ببينيم. چيزي كه تنها راه است براي تسهيل يادگيري و تنها راه براي استفاده از تكنولوژي در تلاش و كوشش.
اين بخش به راه‎هايي براي يادگيري و استفاده از تكنولوژي با افغان اينكه چطور مردم
ياد مي‎گيرند، هر روز، و ابزارهارهايي كه براي آسان كردن يادگيريشان استفاده مي‎كنند. اين نشان مي‎دهد كه چهارچوبي براي خلق يك اقدام مهم براي يادگيري و حمايت شده به وسيله 5 اركان مهم مربوط به مهم مي‎باشد: آموزش مديريت دانش، عمل جامعه، حمايت عملكردها و تنظيم استعداد. همة اين اركانها براي نگهداري يك فرهنگ باز يادگيري ضروري است. بي‎توجه بودن به آن باعث مي‎شود كه عملكردهاي گروهي و انفرادي معيوب باقي بماند و تكنولوژي، به طور مقتضي و قوي از هر يك از اركان‎ها استفاده مي‎كنند، بهره‎مندي درست از يك ساختار درست مثل دوباره حساب كردن واقعي و درست مي‎باشد.
موفقيت استفاده از تكنولوژي در خلاقيت يك فرهنگ يادگيري كه كمتر وابسته به آخرين زنگها و ستونهاي نرم‎افزار و سخت‎افزار است و بيشتر به يادگيري به روش معمولي اشاره دارد. آينده تكنولوژي يادگيري اميدوار و نامعلوم نيز
مي‎باشد. مسير يك نقشه دريايي به راحتي نيست، اگرچه ما مي‎توانيم لرزش‎هايي دارد گذشته شاهد باشيم.
تعدادي مبحث داستاني: Some historicod perspectire
اگرچه اساس آموزش كامپيوتري در انواع مختلف و بيشتر از 30 سال است، راهنمايان تجارت به خوبي متحد شده و هميشه به آن به عنوان حاشيه رسيدگي كرده‎اند. براي اكثر قسمت‎ها، تشكيلات آموزشي و تعداد كمي از برنامه‎ها در تحصيلات با لا با سخت‎افزارها و نرم‎افزارهاي جديد مورد آزمايش قرار گرفته است. جابه‎جا كردن درس (رشته) فرعي كه اميدوار بودند به انقلاب سازمان يادگيري فقط براي دستيابي به سيستمهاي عملياتي مختلف و نسخه‎هاي مختلف از آن سيستمها كه مستلزم انتشارات گوناگون از همان محصول مي‎باشد. بنابراين ظرفيت اين رشته‎ها احتياج داشت تا براي هميشه به روز درآورده شود و دور گسترش آنها طولاني‎ مي‎باشد. اما چيزي كه حتي
مهمتر است، استفاده از تكنولوژي براي يادگيري، نماينده، موجب تصميم‎گيري بنيادي براي مردم است كه بيشتر سنتي آموزش ديده‎اند و هيچ تجربه قبلي نسبت با يادگيري تكنولوژي نداشته‎اند. بنابراين سرمايه‎گذاري و منابع براي آموزش، شامل پرسنل و تسهيلات هم مي‎شود. در كوتاهي موانع و كوتاهي اين روايات، درخواستها و مدلها، آن نگراني نيست كه آموزش در كلاس ادامه پيدا كرده در حكم كردن چشم‎انداز يادگيري.
پس اينترنت متولد شد. به يكباره مشكلات از بين رفت. تمام چيزهايي كه شما نياز داشتيد يك كاوشگر بود و به خاطر برنامه‎ها مي‎توانست به سرعت به روزرساني شود. آموزش كنترل شده مي‎تواند ادامه پيدا كند با سرعت تغيير و تحولات اين يك مشوق بزرگ اقتصادي بود براي سازمانها براي وارد شدن به آموزش و يادگيري الكترونيكي. نصب‎ها به دو جين از شركتها جاري شد كه كتابخانه‎اي از هزاران رشته ساخته شد. سيستم

فایل : 66 صفحه

فرمت : Word

29900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط