كارآموزي شركت ايسان تهويه

كارآموزي در شركت ايسان تهويه

دستگاههاي هوا ساز صنعتي مخصوص

مشخصات فني
بدنه :بدنه دستگاهها از ورق روغني به ضخامت 2 ميليمتر ساخته شده كه پس از زنگ زدايي ،چربي گيري و فسفاتينك با يك دست رنگ كاملاً پوشيده مي شود . ضمناً بدنه برچسب سفارش از ورق گالوانيزه نيز قابل ساخت مي باشد .
كويل : كويل در هوا سازهاي مخصوص از لوله مسي به قطر 8/5 اينچ يا با لوله فولادي مانسمان به قطر 17 ميليمتر با فين هاي آلومينيومي ساخته مي شود . اتصال لوله به فين هاي آلومنيومي به روش Mechanical Expansion صورت گرفته و تعداد فينها در هر اينچ 9 عدد مي باشد .
پروانه و موتور : پروانه از نوع سانتريفوژ Backward Curved بوده و به صورت استاتيكي و ديناميكي كاملاً بالانس مي شود . جنس پروانه بر حسب پروانه برحسب سفارش از ورق روغني رنگ شده يا تمام گالوانيزه ساخته خواهد شد .

مزاياي دستگاه :

بالا بودن ظرفيت حرارتي باعث كاستن از تعداد دستگاههاي گرم كن و در نتيجه كاهش هزينه ها مي گردد .
بالا بودن ظرفيت هوا دهي باعث وزش ايده آل در كارگاههاي بزرگ شده و دماي يكنواختي در تمام نقاط سالنها ايجاد مي شود .
قدرت پرتاب هوا در اين دستگاه به 18 متر مي سد .
با افزودن فيلتر كارتريج در قسمت مربوط به مكش ،اين دستگاه عمل پرزگيري و تهويه را توماً انجام مي دهد كه يكي از معضلات كارخانجات نساجي است .
با اتصال قسمت مكش دستگاه به هواي آزاد عمل تهويه در كارگاهايي كه داراي دود و دم زيادي هستند ، به طور كامل انجام مي پذيرد .
براي ساپورت دستگاه هيچگونه جايگاه مخصوصي مورد نياز نيست زيرا با ساپورت بر روي دستگاه تعبيه شده است و بوسيله چهار عدد بولت به ديوار يا ستونهاي فلزي متصل ميگردد .
ابعاد هوا سازهاي صنعتي مخصوص

پرده هوايي AIR CURTAIN

پرده هوايي دستگاهي است كه در جلو درب هاي هميشه باز و يا پرتردد نصب مي شود و از ورود گردو خاك ، حشرات موذي جلوگيري كرده و پرده اي از هوا را به صورت جت در جلو درب ايجاد نموده و باعث مي شود هواي داخل
سالنها با هواي بيرون ايزوله شود . در فصول سرد هواي گرم و در فصول گرم هواي سرد توليد مي نمايد .
مشخصات فني
محفظه فيلتر : اين قسمت جهت جلوگيري از ورود حشرات و پرندگان به داخل فن (با توجه به بالا بودن فشار دبي فن) طراحي و ساخته شده است .
كويل حرارتي: كويل در سيستمهاي حرارتي آبگرم از لوله مسي به قطر 8/5 اينچ با فين هاي آلومينيومي و در سيستمهاي بخار از لوله هاي فولادي مانسمان به قطر 17 ميليمتر بافين هاي آلومينيومي ساخته مي شود . ضمناً كويلهاي سه رديفه و تا فشار 10 آتمسفر كار مي كنند .
پروانه و موتور : پروانه دستگاه از نوع محوري TURBO پر شتاب با راندمان بالا و پره ها به صورت AIR FOIL كه قادر به ايجاد فشار ودبي بالايي مي باشند و طراحي شده است . ضمناً جهت كاستن ازسرعت خروجي و تبديل به قشار در خروجي فن ، ديفيوزر در نظر گرفته شده است . و تسمه به فن منتقل مي گردد .
كانالهاي خروج هوا : كانالها از ورق 2 ميليمتر فولادي ساخته شده و مجهز به دريچه هاي متغيري است كه مي تواند هوا را در جهت مورد نياز با سرعت زياد در جلو درب هدايت نمايد .
استراكچر فولادي : ساپورت چهر پايه فلزي كه كاملاً بر روي زمين محكم شده است مجموعه و زين فن و كويل و ساير متعلقات را نگه مي دارد .
اين مجموعه قبلاً بر روي شاسي مخصوص نصب و قابل حمل بوده و درجا قابل نصب است .
موارد استفاده :
جلو درب سالنهاي توليد پرتردد .
در انبارهايي كه به اقتضاي كار بايد باز بماند .
درب سالنهايي كه ماشين آلالات CNC در آنها نصب شده است .
سالنهايي كه توليد لوكوموتيوها در ايستگاههاي راه آهن
درب سالنها انبارهاي سرخانه
سالنهايي كه توليد كننده محصولات غذايي و بهداشتي هستند .
درب سالنهاي نوشابه سازي
دمپر لينكيجدار مخصوص سيستمهاي تهويه
((LOUVER DAMPER))
اين نوع دمپرها در سايزهاي مختلف براي كنترل هواي ورودي ه سيستم طراحي و ساخته مي شود .
اهرمهاي نصب شده بر روي پرهها طوري مونتاژ شده است كه براي باز كردن آن چه در حالت مكش فن و چه در حالت بي بار نيروي يكسان مورد نياز است .
بالهاي پره ها با استفاده از لوله 27 گالوانيزه و بلبرينگ بر روي شاسي سوار شده اند ودر نتيجه لازم كمتر بوده و باز كردن دمپر بسيار سهل و آسان مي باشد .
براي باز كردن دمپر بطور اتوماتيك از سيلندرهاي هواي فشرده و يا موتورهاي برقي استفاده مي شود .
دمپر ضمن اينكه از ورق گالوانيزه يا ورق روغني فولادي ساخته شده است و جهت جلوگيري از خورندگي بوسيله يك لايه محافظ اپكسي شل پوشيده مي شود.
پروانه فنهاي سانتريفوژ
BACKWARD & FIRWARD IMPELERS
پروانه فنهاي سانتريفوژ به صورت BACKWARD و FORVARD در سايزهاي مختلف طراحي و ساخته مي شوند .
انواع پروانه هاي سانتريفوژ جهت مصارف مختلف مورداستفاده قرارمي گيرند ، كثل تهويه دودودم سالنها ، براي انتقال گرد و خاك در سيستمهاي تهويه مركزي انتقال پنبه و مواد سبك در صنعت نساجي .
پروانه ها از ورق فولادي مقاوم ساخته شده اند .
استفاده از اين پروانه ها در دورهاي بالا مستلزم بالانس استاتيكي و ديناميكي كامل است .
اين شركت قادر به ساخت پروانه هايي به وزن 120 كيلوگرم در فرمهاي مختلف مي باشد .

مشخصات فني رادياتور بخار

با توجه به مصارف مختلف اين نوع رادياتور ها در صنعت معمولاً توليد آن به صورت سفارش مخصوص و در سايزهاي مختلف ساخته مي شود .
نوع لوله هاي مصرفي فولادي ، استيل مخصوص تبادل حرارت و به قطر 17 ميليمتر مي باشد .
فينها آلومينيومي و در هر اينچ طول لوله به تعداد 9 عدد مي باشد .
با استفاده از قالبهاي مختلف براي ساخت انواع فينها به صورت 2و3و4و6 و هشت رديفه امكان توليد وجود دارد .
كلكتورهاي دو طرف رادياتور بخار از ورق فولادي 4 ميليمتر و مقاوم در فشار كار 150 PSI مي باشد .
اكثراً رادياتورهاي بخار داراي قاب فلزي هستند كه با پوشش رنگ محافظت مي شود.
مشخصات فني رادياتور هاي آب گرم
رادياتورهاي گرمايشي و سرمايشي كهدر سيستمهاي تهويه كارگاههاي نساجي ، ساختمان هاي اداري ، بيمارستانها ، مراكز ورزشي ، استخر هاي
شنا و غيره قابل نصب مي باشند . در اندازه هاي مختلف قابل ساخت مي باشند .
ننوع لوله هاي مصرفي در اين رادياتورها مسي بوده و به قطر 8/5 و در ضخامتهاي مختلف بر حسب فشارهاي مختلف طراحي و ساخته مي شوند .
فينهاي مصرفي از نوع آلومينيومي و در هر اينچ طول لوله 9 عدد مي باشد .
كلكتورهاي رادياتور ها از لوله مسي در قطرهاي 1 4/1 مي باشند .
همه رادياتور هاي آب داراي قاب فلزي از ورق فولادي بوده و بوسيله پوشش رنگ محافظت مي گردد .
پونيت هيترهاي استاندارد

مشخصات فني

بدنه : بدنه دستگاهها از ورق روغني به ضخامت يك ميلي متر ساخته شده كه پس از زنگ زدايي ،چربي گيري و فسفاتينك با دست رنگ كاملاً پوشيده مي شود . ضمناً برحسب سفارش بدنه از ورق گالوانيزه نيز قابل ساخت مي باشد .
كويل : كويل در يونيت هيتر هاي آب گرم مسي به قطر 8/5 اينچ با فين هاي آلومينيومي و در يونيت هيترهاي بخار از لوله هاي فولادي مانسمان به قطر 8/3 اينچ بافين هاي آلومينيومي ساخته مي شود . اتصال لوله به فين هاي
آلومينيومي به روش Mechanical Expansion صورت گرفته و تعداد فين در هر اينچ 9 عدد مي باشد . ضمناً در يوانيت هاي فين دار به صورت عمودي قرار داده مي شوند . كويل يونيت هيترهاي آب گرم با فشار 150 و كويل يونيت هيترهاي بخار با فشار 225 پوند بر اينچ مربع تست مي شوند .
پروانه و موتور : پروانه دستگاه از نوع محوري بوده و به صورت استاتيكي وديناميكي كاملاً مي گردد . ضمناً موتور دستگاهها در تيپ هاي يك ، 900 دور و در تيپ هاي دو ، 1450 دور در دقيقه مي باشد .
ابعاد يونيت هيترهاي بخار
نحوه سفارش :
R.U.H –aa -b -c
سايز 150,125,100,75,50,25
900=1 دور در دقيقه w آب گرم
1450=2 نوع كويل s بخار

فایل : 17 صفحه

فرمت : Word

39900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط