طرح توجيهي خدمات رايانه اي و مشاوره مديريت با ظرفيت 43 برنامه در سال

طرح توجيهي خدمات رايانه اي و مشاوره مديريت با ظرفيت 43 برنامه در سال

خلاصه طرح :
موضوع طرح : ارئه خدمات رايانه اي ومشاوره مديريت
نوع توليدات وظرفيت : ارائه مشاوره وتوليد نرم افزارهاي مالي ، اداري ، اتوماسيون و…
تعداد شاغلين : 6
مشخصات سرمايه گذاري طرح (ارقام به ميليون ريال)
سرمايه گذاري كل طرح : 315
سرمايه گذاري ثابت : 270
سرمايه در گردش : 15
در آمد ساليانه: 490
سود ويژه : 87
دوره بازگشت سرمايه : 38 ماه
% نرخ باز دهي سرمايه : 32
مقدمه :
تداوم حيات هر بنگاه اقتصادي ، در وحله اول به توانايي آن نهاد در رقابت با رقباي
داخلي و بين المللي وابسته است كسب اين توانايي نيز به نوبه خود نيازمند ايجاد
مزيتهاي رقابتي براي سازمان مي باشد . يكي از متداول ترين روش هاي وصول اين
هدف ، افزايش بهره وري در امور محوله و به طبع آن كاهش اتلاف ها ( هزينه ها )
است . به اين منظور بسياري از نهادهاي اقتصادي در سراسر جهان به سمت استقرار
بهترين روش انجام كار درسازمان خود پيش مي روند . دراين ميان استفاده از
سيستم هاي مكانيزه در انجام امور ، يكي از مهم ترين راهكارهاي پيش روي اين
سازمانها است .
درفضاي اقتصاد جهاني ، مديران سازمان هاي پيشرو با استفاده از مشاوران خبره و
صرف هزينه هاي استقرار روشهاي نوين و مكانيزه انجام امور به سازمان فرصت
مي دهند تا سازمان رقبا را از صحنه بيرون رانده و سهم بيشتري را دراختيار گيرد .
باتوجه به افزايش روز افزون رقابت در بازار كليه كالا ها و خدمات در بازار داخلي
وجهاني ، اهميت مشاوران توانمندي بتوانند سازمان ها را به اهرم هاي نوين
مديريتي مجهز نمايند بيش از پيش آشكار مي گردد . اين موسسات مشاوره اي نيز
علاوه بر اينكه با ارائه خدمات خود ميتوانند كشور را بسوي خود اتكايي بيشتر و نيز
كسب درآمد هاي غير

طرح توجيهي خدمات رايانه اي و مشاوره مديريت با ظرفيت 43 برنامه در سال

27900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط