سي شارپ #C

سي شارپ #C

C# چيست ؟

در ابتدا نام این زبان COOL  بود که مخفف C like Object Oriented Language بود، زمانی که ماکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم آن به C#تغییر پیدا کرد.

زبان C# يك زبان جديد برنامه نويسي است كه در ژوئن 2000 به عموم عرضه شد. اين زبان توسط مايكروسافت ابداع و براي استانداردي به ECMA ارسال شده است. طراحي اين زبان توسط تيمي از متخصصين مايكروسافت با مديريت Andres Hejlsberg انجام شده است. اين شخص از مهندسيني است كه در توليد ساير زبان­ها و محصولات مايكروسافت نظير بورلند توربو C++ و بورلند دلفي نقش داشته است. تمركز وي در C#، حفظ جنبه­هاي مثبت و افزودن امكاناتي براي ايجاد زباني بهتر بوده است.

C# يك زبان قوي و در عين حال انعطاف­پذير است و مي­تواند همانند ساير زبان­هاي برنامه­نويسي براي توليد انواع برنامه­هاي كاربردي بكار رود.در C# توان شما به قوه تخيل شما محدود مي­شود و خود زبان هيچگونه قيدي را به شما تحميل نمي­كند. اين زبان در حال حاضر براي ايجاد وب سايت­هاي پويا، ابزار طراحي و توليد و حتي كامپايلرها بكار مي­رود.

27900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط