پروژه کارآفرینی

پروژه کارآفرینی

مقدمه:
بطورساده کارآفرین به شخص حقیقی یا حقوقی ای گفته میشود که توانایی تحمل ریسک اغلب مالی را دارد و میتواند یک ایده اولیه را به یک فعالیت اقتصادی تبدیل کند. همه ما می توانیم یک کارآفرین باشیم،چه کارمند،چه کشاورزو… درهر پست ومقامی که باشیم در حال انجام فعالیت های خود می توانیم کارآفرین بودوایده های خورابرای بهبود انجام کارها به واقعیت تبدیل کنیم. خود اتکایی ازاولین خصوصات یک کارآفرین می باشد باکمک آن کارآفرین می تواند با مبارزه با سختی ها بپردازد اگر می خواهید کارآفرین باشیدبایداین توانایی رادرخود تقویت کنید.این موضوع فرایندیاست که در شبکه متغیری از روابط اجتماعی واقع شده است و این ارتباط اجتماعی می تواند روابط کار آفرین را با منابع فهرست را محدود و یا تسهیل کند. در کشورهای پیشرفته اینترنت عامل بزرگی در ایجاد کار است کشورهای صنعتی به دلیل فناوری اطلاعات پیشرفت کردهان و از این طریق اقتصاد جهان را در دست گرفته اند البته در کشورهای در حال توسعه نیز در حال توسعه است.
فصل اول:
معرفی فعالیت اقتصادی
1)بخش معرفی
الف- نام و نشانی متقاضیان:
حقیقی :
حقوقی :
نام و مشخصات سهام داران عمده :
ب- مشخصات محل اجرای طرح :
استان: خراسان شمالی
شهرستان: بجنورد
بخش:——
ابعاد و مساحت محل اجرای طرح: 50مترمربع
ج- عنوان محصول یا محصولات(کالا/خدمات) و ظرفیت تولید :
د:میزان سرمایه گذاری
ه- میزان اشتغال زایی طرح(پیش بینی) :
درحال حاضرموجب اشتغال زایی 6نفر می شود امیدواریم درآینده با توسعه طرح تعداد
بیشتری فرصت کاری ایجاد کنیم.
و- اعلام محرمانه بودن طرح(در صورت لزوم)
این طرح محرمانه نمی باشد.
فصل دوم:
خلاصه مدیریت اجرایی
2- خلاصه مدیریتی/اجرایی:
فصل سوم:
تجزیه و تحلیل صنعت
3- تجزیه و تحلیل صنعت
الف- تجزیه و تحلیل محیطی
محیط کسب و کار
خدمات لازم برای تولید محصولات شرکت در شهر بجنورد مو جود می باشد البته دفاتر
حقوقی برای ثبت تولیدات و نشر انها نیز وجود دارد محیط کاری با ضوابط زیست محیطی
تضادی ندارد و الودگیهای محیطی را بهمراه ندارد.
فرهنگ (اعتقادات مذهبی “فرهنگ مصرفی”اداب و رسوم)
با توجه به صنعتی شدن جامعه خراسان شمالی (و به صور کلی ایران)که به سریع و با کیفیت
انجام شدن امور تاکید دارد تولیدات یاس مدیا در جامعه پذیرفته خواهد شد و مورد مصرف
ادارات مذبور می باشد تنها مانع فرهنگی برای تولیدات یاس مدیا عدم اطمینان عموم به
تکنولوژیهای جدید می باشد که می توان این عامل را با تبلیغات فرهنگی و اعملا امنیت در سی

فایل : 27 صفحه

فرمت : Word

29900 تومان – خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاربر گرامی، در این وب سایت تا حد امکان سعی کرده ایم تمام مقالات را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار مقاله خود در ارتیکل فارسی را ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.

مقالات مرتبط